Overklokk Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hei. Jeg driver nå og opretter en egen webside, men dette er desverre ikke noe jeg har peiling på. Er det noen som kan ta på seg å designe en fin og enkel side for meg uten å flå meg økonomisk? om dere ser på www.overklokk.no så ser dere hvordan jeg har tenkt å sette det opp. Designet MÅ være såre enkelt og det må være lett for en noob som meg og oppdatere det med bilder/tekst etc Lenke til kommentar
Probeus Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei. Jeg driver nå og opretter en egen webside, men dette er desverre ikke noe jeg har peiling på. Er det noen som kan ta på seg å designe en fin og enkel side for meg uten å flå meg økonomisk? om dere ser på www.overklokk.no så ser dere hvordan jeg har tenkt å sette det opp. Designet MÅ være såre enkelt og det må være lett for en noob som meg og oppdatere det med bilder/tekst etc 5553080[/snapback] hvis du er "ny i faget" så kan du bruke freewebs.com og sjekke kildekoden der etterhvert som du lager hjmmeisden med step-by-step fremvisren der. (eller piczo... anbefales ikke) Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 IKKE BRUK PICZO, FOR ALL DEL! Bruk FreeWebs! www.freewebs.com ! Enkelt og greit! Det var slik jeg også starta! Det var en fin tid det Lenke til kommentar
resol Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 For noen tips... Du kan vel sette opp cms systemer som joomla eller noe lignene for å få en komplett side? http://www.joomla.org/ Dette krever at du kan lese deg til ting, og har php / mysql støtte på webservern din... Til lykke! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Åssen jeg lærte å programmere HTML Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) http://www.w3schools.com/ min html lærer, og så kikket jeg på source koden på forskellig hjemmesider hele tiden (obs! ikke se på google.com's source kode, nå) edit: feil link Endret 11. februar 2006 av MC2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå