Møkkalasset Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Har tenkt å kjøpe meg anlegg til mitt "nye" tv rom. Har lyst på dei komplett \ fronthøgtalere og kanskje denne forsterkern forsterker Finnest det noko bedre i samme prisklasse? merker ein forskejll vist ein ikkje bruker monster kabel? Lenke til kommentar
ShyFx Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hei! Skal du kjøpe det? det er elendig kvalitet på høytalerne og forsterkern men vist man bare skulle ha et billig anlegg så holder det sikkert. Hva med Harman Kardon forsterkere og Proson / Cerwin Vega / Dali høytalere? Koster endel mere men.. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 hm hadde ikkje tenkt å sprenge budsjette , men kanskje bedre å kjøpe ein god forsterker når ein først er i gang så kan eg sende høgtalerane mine i arv når eg blir lei av dei :-p... Noen som har eit forslag til ein bedre forsterker ? samma om det er frå ei anna side bare ei seriøs side. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Kjøp deg en Pioneer VSX-915. Den ble valgt til årets surroundreciver i budsjettklassen av Lyd&Bilde,så den er et svært godt kjøp. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Støtter forslaget om Pioneer'en. Angående høyttalerene så er de ikke noe særlig, ta heller en titt på DALI blue 3003 på Hi-fi klubben eller Proson. Endret 5. februar 2006 av sigurd90 Lenke til kommentar
s_l_2 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 jeg har nettopp kjøpt denne forsterkeren http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=25193 er meget fornøyd med den, spiller bra og har alle funksjoner som trengs. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=25193 den virker litt aktuell, men vist ein skal kjøpe høgtalere er ikkje det viktigt at forstrkern har dei oma som høgtalerene er oppgitt til? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 neida, trenger ikke ha samme merket Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 På høgtalereane som eg har tenkt å kjøpe Inngangsimpedans 4/8 ohm Skal ikkje forsterkern og ha 4 eller 8 ohm då? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=25193 den virker litt aktuell, men vist ein skal kjøpe høgtalere er ikkje det viktigt at forstrkern har dei oma som høgtalerene er oppgitt til? 5555564[/snapback] Hvorfor velger du egentlig så store høyttalere og en så svak forsterker? Det er jo det verste du kan gjøre. Når det gjelder spørsmålet ditt,så er det nei...enkelt sagt. Du bør søke litt rundt på nettet slik at du skjønner hva ohm egentlig er. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 jaddajadda spør jo dere for å prøve å forstå litt då Har du ei bra side på norsk så kan eg godt sette meg ned å lese vist er det du vil. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Den Sonyen trekker 220 watt fra strømnettet. Du kan starte med å lese denne artikelen,så skjønner du at den Sonyen umulig kan være 6x150 watt. Den leverer i beste fall 6x22 watt kontinuerlig i surround. Ikke et kraftverk akkurat. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Sikker på at de 220 wattene er maks trekk fra strømnettet da? Mange oppgir strømforbruk under et normalt bruk, eller ved lav musikk lytting. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Sikker på at de 220 wattene er maks trekk fra strømnettet da? Mange oppgir strømforbruk under et normalt bruk, eller ved lav musikk lytting. 5557131[/snapback] Det er typisk Sony å sette inn bittesmå strømforsyninger,så det stemmer nok. Vekten på den er også bare 8 kilo,så det sier seg selv at det ikke er rare strømforsyningen inni der. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Anbefalt utsalgspris 4.198,- på Pioneer' som MortenK linket til.. Er ikke det er røverkjøp da ? 3450 ,- hos netshop! Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Sikker på at de 220 wattene er maks trekk fra strømnettet da? Mange oppgir strømforbruk under et normalt bruk, eller ved lav musikk lytting. 5557131[/snapback] Det er typisk Sony å sette inn bittesmå strømforsyninger,så det stemmer nok. Vekten på den er også bare 8 kilo,så det sier seg selv at det ikke er rare strømforsyningen inni der. 5557208[/snapback] Okey, det forklarer en del ja Leste ikke all infoen om Sony'n først her. Men over til andre spørsmål, Pioneer'n er et mye mye bedre kjøp enn Sony'n.. Er lurt og ikke spare for mye på sånne ting, for da ender man opp med og kjøpe nytt igjen ganske snart pga manglende lydkvalitet eller kraft.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå