Rob3rt Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Ingen som har noen positive eller negative erfaringer med denne webshoppen ? Lenke til kommentar
Alekssander2 Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Vell, jeg har bestilt, men har ikke fått noe enda. Har bestilt en gang tidligere, men da hadde de ikke ting og tang på lager alikevell. Burde få seg ny lagersjef kanskje :wink: Hyggelig betjening dog. _________________ [ Denne Melding var redigert av: Alekssander2 på 2002-09-16 14:05 ] Lenke til kommentar
PKA Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Har bestillt herfra bare en gang. Fornøyd.... Ut fra min erfaring ville jeg handle der igjen. PKA Lenke til kommentar
petterøes Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Bare positivt å si om dem. De skriver blandt annet på sine sider at en kan forsøke å ringe på kvelden ved spørsmål, da det ofte var folk som arbeidet overtid. Siden jeg hadde behov for rask levering, samt hadde noen kompabilitets spørsmål, så tok jeg dem på alvor og ringte. Klokken var da rundt 23.00, men telefonen ble svart med en gang.(Tyder på at de tar kundene på alvor) Etter en lang samtale, hvor jeg fikk besvart spørsmålene, endte det med at jeg bestilte over telefon. Varen ble sendt neste morgen, og levert meg på døren dagen etter. Raskere kan det ikke gjøres. Jeg ønsket også å betale varen på faktura, men deres leverandør av kreditt sjekker var offline. De lagde imidlertid ingen problemmer ut av det(sendte ikke i oppkrav), men leverte med fakrura inne i pakken. Jeg har lagt merke til at de imidlertid ofte er litt dyrere en billigste webshop(aldri dyrest), men jeg har lært av bitter erfaring: Det er bedre å betale feks 10.200kr hos et seriøst firma enn å betale 10.000kr hos et firma som ikke holder det de lover. Jeg kommer i alle fall til å bruke dem igjen Lenke til kommentar
Rubino85 Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Det er den beste webshopen som jeg har benyttet meg av. Hadde en feil på varen min og fikk den byttet uten komplikasjoner. Det er mitt desiderte førstevalg innen webshoper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå