marius16 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Er det noen andre som har prøvd denne lekker bisken? jeg fikk prøve den idag og synes den var utrolig sexy, men jeg kan ikke få testen den ordentlig da det er en vodafone tlf, og de legger inn egne menyer, med egne farger, egne bruker skritt osv... de rett og slett ødlegger hele tlf.. //Marius Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Jeg er på jakt etter det samme! Har tidligere trykket litt på V3 når denne kom uten og husker følgende: -Telefonen er for bred, både å holde og å ha i lommen -Tastene er litt for harde og ikke like gode som på Samsung sine flipptelefoner -Skjermen er uskarp og blass -Menysystemet er ikke like intuitivt som SE, Nokia og Samsung -iTap, jeg liker ikke, skjønner ikke, vil ikke osv.. MEN! -Telefonen er råkul -Eies ikke av alle -iTunes på V3i -Billig i mine øyne Jeg klarer rett og slett ikke å bestemme meg.. Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Det jeg reagerte mest på egentlig var hvor stor denne var... (V3x altså) men det er kanskje fordi den har endel mere en de andre da.. I og med att den har 3G osv, så blir den jo naturligvis litt større når de velger den typen kamera... men etter det jeg erfarte var Faktisk LG U880 mindre... (kanskje bare jeg som husker helt feil) men jeg liker ikke att det er Vodofone som har den.. Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 V3x var egentlig ment å være langt mindre, men Motorola feilet kraftig i forhold til lovnadene sine. Nå er de overkjørt av Samsung of BenQ-Siemens som kommer med slankere 3G flipp-mobiler, Z510 og EF81. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 V3x er utolig bra! den fåres unbranded allerede og kommer om noen uker, unbranded, til Norge og Sverige. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Noen som kan bekrefte om den kommer med iTunes i Norge? Hvis dette ikker er tilfelle er den ikke interessant lenger dessverre.. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Står det noe sted at denne skal komme med iTunes da? Trodde ikke den skulle det. Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hvis jeg ikke tar feil, så er det bare V3i som har itunes, mens V3x har vanlig mp3støtte. V3i har også finere og mer solid design, og størrelsen er på samme som den gamle V3, men den har 1,23mpixel kamera og minnekortplass. V3x har 3g i tillegg til 2mpixel kamera som faktisk tar ganske brae bilder etter det jeg har sett på ulike mobilforum. V3i design og V3x spesifikasjoner ville blitt en kongemobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå