AT1S Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Vel, topic sier det meste. Jeg er en NELF Druid som trenger hjelp med å lvle de siste 4 lvlene. Jeg lurer på hva som er best å gjøre. Hvor burde jeg queste får å få mest xp osv. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 du kan vel ta BRD og snart begynne på strat/scholo/UBRS osvog skaffe litt endgame items før lvl 60 så er du klar på 60. Gjorde jeg med locken +/- Lenke til kommentar
Gomle6 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Tenk mer, post mindre tull ~Moderator Endret 7. februar 2006 av Alastor Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Synes BRD er kjedelig jeg... Har ikke tatt noen quests der ennnå da^^ Lenke til kommentar
Gomle6 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 fra 56 og opp over så er det en del grinding.. muligens noen quests igjen vist du ikke alerede har gjort dem.. www.thottbot.com og søk på quests rundt ditt lvl.. se om det er noen du har glemt. er den del "hiden" quests i WPL /EPL.. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 du kan vel ta BRD og snart begynne på strat/scholo/UBRS osvog skaffe litt endgame items før lvl 60 så er du klar på 60. Gjorde jeg med locken +/- 5552985[/snapback] Han sa rask levling, instancer er den tregeste formen for levling som finnest. Uansett, skaff deg noe bra feral gear, bruk cat-form og grind orcer i blackrock stronghold i burning steppes. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 du kan vel ta BRD og snart begynne på strat/scholo/UBRS osvog skaffe litt endgame items før lvl 60 så er du klar på 60. Gjorde jeg med locken +/- 5552985[/snapback] Han sa rask levling, instancer er den tregeste formen for levling som finnest. Uansett, skaff deg noe bra feral gear, bruk cat-form og grind orcer i blackrock stronghold i burning steppes. 5553546[/snapback] Nei, om man kjører 5-manns grupper så er det faktisk greit med XP der. Men det går endel saktere om man viper hele tiden da selvsagt. Også er det vanvittig mye morsomere en grinding. Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Silithus, nok av grindequests Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Nei, om man kjører 5-manns grupper så er det faktisk greit med XP der. Men det går endel saktere om man viper hele tiden da selvsagt. Også er det vanvittig mye morsomere en grinding. 5553996[/snapback] Synes ikke BRD er noe morsommere enn grinding jeg da, hater den plassen der Men DM kan vel kjøres? Der er det mye bedre loot og mye morsommere Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) du kan vel ta BRD og snart begynne på strat/scholo/UBRS osvog skaffe litt endgame items før lvl 60 så er du klar på 60. Gjorde jeg med locken +/- 5552985[/snapback] Han sa rask levling, instancer er den tregeste formen for levling som finnest. Uansett, skaff deg noe bra feral gear, bruk cat-form og grind orcer i blackrock stronghold i burning steppes. 5553546[/snapback] Nei, om man kjører 5-manns grupper så er det faktisk greit med XP der. Men det går endel saktere om man viper hele tiden da selvsagt. Også er det vanvittig mye morsomere en grinding. 5553996[/snapback] Det er fortsatt den treigeste måten å levle på. Endret 5. februar 2006 av Goz Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 70000XP/timen Grytequest i WPL... Levlet fra 55 til nesten 57 der.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg grindet spøkelsene i winterspring de levlene, gikk raskt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Du bør prøve å få med deg en av questene i DM West, den rewarder deg 10k XP samt noe nice gear. Husker ikke navnet på den, dog. Personlig synes jeg den beste måten å levle på er instances med en skikkelig gruppe, synes ikke det har like mye den kjiipe grind-feelingen som det å slå random mobs i time etter time. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 De questene i wpl der du skal gjør noe med de grytene på åkeren er geniale, du år ekstremt masse xp per del, og alt du trenger å gjøre er å springe litt drepe 1 person og ferdig. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Grindet litt i WPL EDIT: De spøkelsene øst for argent dawn. Endret 5. februar 2006 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 du kan vel ta BRD og snart begynne på strat/scholo/UBRS osvog skaffe litt endgame items før lvl 60 så er du klar på 60. Gjorde jeg med locken +/- 5552985[/snapback] Han sa rask levling, instancer er den tregeste formen for levling som finnest. Uansett, skaff deg noe bra feral gear, bruk cat-form og grind orcer i blackrock stronghold i burning steppes. 5553546[/snapback] Nei, om man kjører 5-manns grupper så er det faktisk greit med XP der. Men det går endel saktere om man viper hele tiden da selvsagt. Også er det vanvittig mye morsomere en grinding. 5553996[/snapback] Det er fortsatt den treigeste måten å levle på. 5554251[/snapback] Jeg vil nå tro at PvP (innlevering av marks of honor) er den treigeste måten å levle på... Lenke til kommentar
torino10 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg grindet spøkelsene i winterspring de levlene, gikk raskt. 5554419[/snapback] Samme her..Funker som snus Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Synes BRD er kjedelig jeg... Har ikke tatt noen quests der ennnå da^^ 5553163[/snapback] Du må jo gjøre BRD anyway, du trenger MC og Onyxia questene. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Synes BRD er kjedelig jeg... Har ikke tatt noen quests der ennnå da^^ 5553163[/snapback] Du må jo gjøre BRD anyway, du trenger MC og Onyxia questene. 5554877[/snapback] Hvem har sagt at han har MC guild, vist det ikke er en ny server er det ganske sansynlig at han ikke har det. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Nei, men han skal vel til MC engang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå