Gå til innhold

MMORPG, Hva annbefales?

Anbefalte innlegg

Spiller mye WoW for tiden, har også endelig greid å bli lvl 60.

Så tenkte jeg skulle prøve å teste ut et annet MMORPG spill igjen, slik at jeg til tider kan få en liten avslappning fra WoW.

Får litt lyst til å teste EQ2 igjen, men vet ikke helt er jo disse SOE som driver spillet og de er ikke de flinkeste til å opprettholde spille titlene sine...

Har også fått litt lyst til å teste ut Dark Age Of Camelot, aldri prøvd det før, hvordan er det nå? veldig få som spiller det spillet idag?

Har dere kansje et annet fint spill som dere annbefaler? hvis ja, kom med det =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiller mye WoW for tiden, har også endelig greid å bli lvl 60.

Så tenkte jeg skulle prøve å teste ut et annet MMORPG spill igjen, slik at jeg til tider kan få en liten avslappning fra WoW.

Får litt lyst til å teste EQ2 igjen, men vet ikke helt er jo disse SOE som driver spillet og de er ikke de flinkeste til å opprettholde spille titlene sine...

Har også fått litt lyst til å teste ut Dark Age Of Camelot, aldri prøvd det før, hvordan er det nå? veldig få som spiller det spillet idag?

Har dere kansje et annet fint spill som dere annbefaler? hvis ja, kom med det =)

5552675[/snapback]

Anbefaler eve-online :)

Lenke til kommentar
Anbefaler eve-online :)

Har allerede spilt spillet :p begynte i begynelsen av Desmeber tror jeg og stoppet kontoen her nå for noen dager siden, EVE er rått, er bare at jeg kjenner jeg vil prøve noe annet igjen, det er slik jeg er, går ofte fra spill til spill :p WoW er vel det jeg har holdt på med lengst, men har ofte hatt både små og lange pauser, og akkurat nå kunne jeg trengt en liten kort pause med et annet MMORPG spill, er bare usikker på hvilket.

Edit: ttt: jo takk, har vært å sett på den tråden, men finner ingen som ser artig nok ut til at jeg orker å teste noe ut nå, har også spilt både City of Heroes/Villians for 1-2 månder tilbake, så er ikke helt klar enda for å teste ut de enda heller.

Uansett takk for svar så langt, kom gjerne med fler, hadde vært litt fint med noen tilbakemeldinger på Dark ages of camelot og eq2, er de som intressere meg mest, men som sagt, kom gjerne med andre annbefalinger.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Dungeons & Dragons Online: Stormrage har kommet som BETA nå. Nøkkel fås på Fileplanet mener jeg. Skal selv teste det imorgen :) Gleder meg.

5552883[/snapback]

Da har jeg fått meg beta key til spillet, sliter bare med å få lastet det ned Fileplanet er det jo kø til evige tider :p spillet ser litt artig ut, gleder meg til å få testet =)

Edit: da var jeg igang med å laste ned, så da får vel jeg også prøvd det ut iløpet av morgendagen =)

Uansett kom gjerne med flere tips.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Dungeons & Dragons Online: Stormrage har kommet som BETA nå. Nøkkel fås på Fileplanet mener jeg. Skal selv teste det imorgen :) Gleder meg.

5552883[/snapback]

Da har jeg fått meg beta key til spillet, sliter bare med å få lastet det ned Fileplanet er det jo kø til evige tider :p spillet ser litt artig ut, gleder meg til å få testet =)

Edit: da var jeg igang med å laste ned, så da får vel jeg også prøvd det ut iløpet av morgendagen =)

Uansett kom gjerne med flere tips.

5552973[/snapback]

Jeg og hiver meg med på den. Men noen som har peiling på hvordan man får en gratis key til Rf-Online beta ?

Lenke til kommentar
Warhammer Online skal komme ut om ikke så alt for lenge.

Mythic Entertainment som produserer spillet. De som laget DAOC.

http://www.warhammeronline.com/english.php

5555015[/snapback]

Ikke så alt for lenge? står i FAQen på siden at dem planlegger en release en gang i 2007, etter min mening er det litt for lenge til :p men spillet så kult ut.

Uansett D&D Online var ikke så kult som jeg hadde håpet, grafikken var fin og combat systemet var litt mer interaktivit enn andre lignende spill, men jeg fikk ikke helt feelingen for spillet, neppe et spill jeg kommer til å kjøpe.

Uansett har startet med EQ2 igjen, så får vi se =)

Takk for alle svar så langt.

Lenke til kommentar

Ja det er vel relativt lang tid til warhammer online kommer. Har laget meg 3chars så langt på D&D, prøver og spille litt, men får meg bare ikke til å like spillet. Dritt gørr er det også å må gjøre de samme start questene om igjen. Ingen frihet til å gå en annen plass å få xp. Er skikkelig lei meg :(

Lenke til kommentar
City of Heroes eller City of Villains anbefales sterkt!

5555092[/snapback]

Anbefaler City of Villains, måten du designer karakteren din er helt unik i forhold til det jeg har prøvd tidlegere.....:p

5556199[/snapback]

Det er ikkje vits å fortsette å anbefale desse spela når trådstarter har sagt at han alt har spelt dei, og vil prøve noko anna.

har også spilt både City of Heroes/Villians for 1-2 månder tilbake, så er ikke helt klar enda for å teste ut de enda heller.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...