oya Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hei! Skal installere cutenews 1.4.1 på en side, men har behov for å modifisere mye av det. På forsiden (der nyhetene skal ramses opp) vil jeg ha et bilde på venstre siden, og short story på høyre siden (se www.saltdalmikro.com). Har prøvd dette med xfields. Det funker bra, foruten at jeg ikke kan lage sett-inn-bilde-funksjon på det feltet i legg til- og edit-news. Noen som vet om et annet script, eller en løsning på dette? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Kan du ikke bare gå i templaten for active news og lage en div med stilen: float: left; clear: both; margin-right: px; margin-bottom: 8px; Og så har du {avatar} inni diven, og diven må være øverst i templaten. Prøv det. Lenke til kommentar
oya Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 avatar er vel et personlig bilde til forfatteren av en artikkel. Jeg vil legge inn et bilde som har noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
missiongul Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Du må ikke bruke avatar som personlig bilde til forfatteren. Du kan like greit bruke det som bilde til nyheten Lenke til kommentar
oya Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 oi, så det nå. Supert, må bare redigere litt slik at bredden på bildene blir 125 px. Takk for svar. Problem løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå