Gå til innhold

Hvor er Canon Eos 350D billigst?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe Eos 350D kit, og har søkt rundt på nettet etter priser. Er ikke veldig gira på å kjøpe kameraet på nett, i og med at det er dyrt utstyr og jeg er rimelig blank.

Japan Photo er det billigste jeg har funnet, til 6799, men de er utsolgt på lager og vet ikke når de får inn igjen. Noen som vet om hvor det lønner seg å kjøpe hen?

Blir glad for tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, men vil ikke kjøpe på nett... Og kunne ikke finne noe annet enn nettbutikker der..

5552756[/snapback]

FotoVideo er også vanlig butikk. Samme priser, tror jeg...

5552794[/snapback]

Det har du rett i, men så er det ikke her i byen da gitt.. :blush:

Har sett de har hatt det på Elkjøp også, men vet lissom ikke hvor mye jeg stoler på Elkjøp til sånt??

Lenke til kommentar

Det er ingenting i veien med å handle på Elkjøp eller Lefdal. En ting er sikkert, de kommer til å overleve den pågående priskrigen. Tror nok ikke de er kjent for krøll i forbindelse med garanti, og det er vel det du mener. Du har jo valgt modell allerede, så du trenger jo ingen veiledning fra kvalifiserte selgere.

Lenke til kommentar
Det er ingenting i veien med å handle på Elkjøp eller Lefdal. En ting er sikkert, de kommer til å overleve den pågående priskrigen. Tror nok ikke de er kjent for krøll i forbindelse med garanti, og det er vel det du mener. Du har jo valgt modell allerede, så du trenger jo ingen veiledning fra kvalifiserte selgere.

5553961[/snapback]

Da kontakter vi Elkjøp på mandag, ser ut som de er tomme også, men de kan kanskje gi en dato for når de får det inn igjen,...

www.lefdal.no var jo en dødfødt side å prøve å finne info på hvertfall..

Takk for tips, kan jo gå i en fotobutikk og kjøpe minnekort og veske..

Lenke til kommentar
Takk, men vil ikke kjøpe på nett... Og kunne ikke finne noe annet enn nettbutikker der..

5552756[/snapback]

Hvorfor ikke?

En ting er i hvertfall sikkert det er 100% sikkert å handle på store velrenomerte nettbutikker.

5555170[/snapback]

Hvordan er det med garanti og sånn? det er det jeg er usikker på...

Prøv www.lefdal.com, ikke .no :)

5555347[/snapback]

Takk, skjønte ikke hvorfor lefdal hadde så dårlig side :D:blush: Men de var visst utsolgt de også, gitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...