Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

95mod Mazda 626 - tips?

Gjest Slettet+781234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+781234

Jaha.. Då står bilen i garasjen.

Nettopp kjøpt meg eit prosjekt å jobbe med. Bilen går bra, men når den står i fri, og med clutchen ute, kjem det ein merkelig "skurre" -lyd frå motoren. Dette forsvinn når eg trykk inn clutchen. Nokon idear om kva dette kan vere?

Tenkte å ta ut frontpanel, og gjer litt custom-modding frammi der, men er ikkje heilt sikker på kva endå. Noken tips?

ellers... hmm, bakluka er ikkje mogleg å få opp.. hverken med nøkkel, ellr den hendelen som er ved sida av førarsete... + at det er heilt umogleg å låse opp pasasjerdøra frå innsida.. (dørlåsen set bom fast..)

Er det ellers noken som har tips ellers, med tanke på denne bilen?

Takk for alle svar;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan tenke meg at skurringa som høres når bilen står i fri med klutsjen ute, kan spores til dårlig clutchutløserlager.

Angående dørlåsene: Jeg synes du skal forske litt, muligens ta kontakt med en Mazdaforhandler for å høre om dette er et kjent problem. Det kan kanksje være noe som er defekt i låskassa, eller det kan væ're noe annet. De vet nok i alle fall om det hvis det er et kjent problem og de kan sikkert gi deg råd til hvordan du kan reparere det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...