Gå til innhold

Slangeskinnsdress. Mulig å oppdrive?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fake skinn puster ikke. Det kan derfor bli ganske klamt å gå med en hel fake skinndress rett inntil huden.

5556049[/snapback]

 

Ja ok. Så en uekte dress er ikkje noke særlig å gå med altså. Så da må det bli en ekte en da. De har vel sånt i utlandet. Asia og Oceania spesielt.

Lenke til kommentar
Fake skinn puster ikke. Det kan derfor bli ganske klamt å gå med en hel fake skinndress rett inntil huden.

5556049[/snapback]

 

Ja ok. Så en uekte dress er ikkje noke særlig å gå med altså. Så da må det bli en ekte en da. De har vel sånt i utlandet. Asia og Oceania spesielt.

5556075[/snapback]

 

Nå vet jeg ikke hvordan slangeskinn er å gå i generelt sett da.

Lenke til kommentar

jeg bare google slangeskinnsdress, var en artikkel om det på mote.no, men den borte fra serveren dems...

en kamerat Av meg fikk sydd seg en lilla slangeskinnsdress i Thailand, mer harry

Dress skal Man lete lenge etter, men de gangene Han har hatt den på blir ...

 

EDIT: Du kan sikkert spørre her.

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar
jeg bare google slangeskinnsdress, var en artikkel om det på mote.no, men den borte fra serveren dems...
en kamerat Av meg fikk sydd seg en lilla slangeskinnsdress i Thailand, mer harry

Dress skal Man lete lenge etter, men de gangene Han har hatt den på blir ...

 

EDIT: Du kan sikkert spørre her.

5556318[/snapback]

 

Ja, tusen takk. :)

Lenke til kommentar
Makan til dobbeltmoral da Porpaganda! De fleste som vil ungå mangelsjukdommer og drit eter kjøtt. Det er sundt og godt, med masse proteiner til muskeloppbygging. Og når du da har drept dyret for at du en sjelden gang skal ta deg en biff på restaurant, ka gjer en så med resten av dyret? Kaster skinnet og alt? Synst holdningene dine minner om "den kvite manns" holdning da dei drept tusenvis av dyr i Amerika. Brukte noke og lot resten ligge igjen. Slakter man en okse eller en slange så synst eg at en bør kunne bruke alt.

5555855[/snapback]

 

skal gi deg den, at det er like greit å bruke alt på dyret når det først er dødt, det er jeg helt enig i.

 

Men du kan ikke sammenligne en ku med en slange, en ku er noe vi eventuelt dreper for å spise, mens en slange blir ikke drept for å bli spist, den blir drept fordi folk syns skinnet er fint.... og det er i mine øyne helt feil. ''den kvite manns holding''? haha ok

Lenke til kommentar
*kremt* Slangekjøtt spises, bare ikke så ofte i VÅR del av verden... :roll:

5556849[/snapback]

 

Er klar over det, men trur du virkelig at hvis du bestiller en dress av en liten kar i thailand, at han finner en haug med slanger, flår dem og sparer kjøtt osv til mat, eller tar han bare skinnet og lager en dress ut av det? ...

Lenke til kommentar
*kremt* Slangekjøtt spises, bare ikke så ofte i VÅR del av verden... :roll:

5556849[/snapback]

 

Er klar over det, men trur du virkelig at hvis du bestiller en dress av en liten kar i thailand, at han finner en haug med slanger, flår dem og sparer kjøtt osv til mat, eller tar han bare skinnet og lager en dress ut av det? ...

5556871[/snapback]

Og du tror folk som lager skinnjakker slakter en ku, kaster kjøttet og lager jakke av det?

 

Tror du de som slakter slanger for mat bare kaster skinnet?

Lenke til kommentar
Makan til dobbeltmoral da Porpaganda! De fleste som vil ungå mangelsjukdommer og drit eter kjøtt. Det er sundt og godt, med masse proteiner til muskeloppbygging. Og når du da har drept dyret for at du en sjelden gang skal ta deg en biff på restaurant, ka gjer en så med resten av dyret? Kaster skinnet og alt? Synst holdningene dine minner om "den kvite manns" holdning da dei drept tusenvis av dyr i Amerika. Brukte noke og lot resten ligge igjen. Slakter man en okse eller en slange så synst eg at en bør kunne bruke alt.

5555855[/snapback]

 

skal gi deg den, at det er like greit å bruke alt på dyret når det først er dødt, det er jeg helt enig i.

 

Men du kan ikke sammenligne en ku med en slange, en ku er noe vi eventuelt dreper for å spise, mens en slange blir ikke drept for å bli spist, den blir drept fordi folk syns skinnet er fint.... og det er i mine øyne helt feil. ''den kvite manns holding''? haha ok

5556733[/snapback]

 

Mr Lee har igrunn svart bra på dette her. Og dine innlegg er fullstendig uinteressange og så OT som overhodet mulig. Du har i grunn blitt parkert av mr Lee, så eg håper du bare slutter å skrive nå.

 

Hm, den dressen er jo "smooth to the bone"! Men... Tror om du skulle finne en slik en ville du måtte betale en god del for den.

5557245[/snapback]

 

Ja diverre er det nok svindyrt. Men kanskje ikkje så forbanna dyrt i andre deler av verden. Men så er det vel forbudt med fredede slangearter i Norge og. Virker vanskelig dette, men skal ikkje gi meg før alt håp er ute :D

Lenke til kommentar
skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt vil se etter en ekte en, da er du med på å støtte utnyttelse av dyr!

 

fake er greit nok, men slangen skal ikke bli ett offer fordi du syns en dress i Rush Hour 2 var fet

5552502[/snapback]

 

å buhuuu =&&&/()

 

Det er da lov å spørre ...

Lenke til kommentar
skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt vil se etter en ekte en, da er du med på å støtte utnyttelse av dyr!

 

fake er greit nok, men slangen skal ikke bli ett offer fordi du syns en dress i Rush Hour 2 var fet

5552502[/snapback]

 

å buhuuu =&&&/()

 

Det er da lov å spørre ...

5559009[/snapback]

 

har jeg sagt noe annet... må da få lov til å komme med min mening jeg også.

 

Ok , skal avslutte diskusjonen fra min side her, siden det bare blir masse OT piss av det, og det beklager jeg.... så lykke til med slange dressen din, men den burde du ikke møte meg på byen med :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...