Gå til innhold

Slangeskinnsdress. Mulig å oppdrive?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt vil se etter en ekte en, da er du med på å støtte utnyttelse av dyr!

 

fake er greit nok, men slangen skal ikke bli ett offer fordi du syns en dress i Rush Hour 2 var fet

5552502[/snapback]

 

Utnyttelse av dyr? tja, vet ikkje eg, men så lenge en slange blir drept på en human måte og sånt, så har eg ingen problem med det. Det er looken eg er ute etter, om den er ekte eller ikkje er ikkje så viktig. Altså så lenge avliving av dyr er gjort ordentlig er eg ingen problem med det. Trur ikkje at om eg kjøper meg en dress at flere slanger blir drept av den grunn. Ja, eg vet at "viss alle tenker sånn så" og bla bla....

 

Nå har ikk jeg sett Rush Hour 2, men Slangeskinnsdresser er da vel ganske harry?

5552536[/snapback]

 

 

Eg synst det er drit digg eg! Ikkje en dress til alle anledninger, men til enkelte. Og om noken synst eg er harry, så kunne eg faktisk ikkje brydd meg mindre. Det er fullstendig uinteressant for meg, om noken synst eg er harry. Da får de bare synst det. Det er min mening vertfall..

 

Edit: Leif

Endret av blaster88
Lenke til kommentar
Jeg har ganske like holdninger som deg, men jeg er fortsatt glad at noen stoppet meg før jeg gikk på skolen med palestina skjerfet knytter rundt hodet (jeg ser utrolig dum ut med palestina skjerfet knyttet rundt hodet :p )

5553368[/snapback]

 

Hehe, ja må jo selvfølgelig ha en annen manns mening og. Men oppi mitt hode ser eg ganske bra ut med sånn dress. :cool:

Hadde vertfall vert digg å fått prøvd en, og sett kossen eg ser ut i en.

Lenke til kommentar
Utnyttelse av dyr? tja, vet ikkje eg, men så lenge en slange blir drept på en human måte og sånt, så har eg ingen problem med det. Det er looken eg er ute etter, om den er ekte eller ikkje er ikkje så viktig. Altså så lenge avliving av dyr er gjort ordentlig er eg ingen problem med det. Trur ikkje at om eg kjøper meg en dress at flere slanger blir drept av den grunn. Ja, eg vet at "viss alle tenker sånn så" og bla bla....

5552771[/snapback]

 

er du seriøs eller?

 

Du syns det er greit at dyr skal bøte med livet fordi du er ute etter en look?

 

Hva slags holdning er det? Herregud, voks opp a.

Lenke til kommentar

Driver å vokser opp eg. Og er ikkje ute etter at dyr må bøte med livet nei. Viss du ser i første posten så står det ekte eller Uekte . Poenget er at eg lurer på om sånt går ann å få tak i. Om du synest det er moralsk ukorrekt så må du berre synst det. Eg deler ikkje samme mening

Lenke til kommentar

er du seriøs eller?

 

Du syns det er greit at dyr skal bøte med livet fordi du er ute etter en look?

 

Hva slags holdning er det? Herregud, voks opp a.

5554093[/snapback]

 

Og hvorfor er ikke det greit? Tror dyret gir en lang faen i om det blir spist og/eller laget klær av så lenge det dør...

 

P.S.

Slangeskinns-dress er fantastisk lite kult

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Utnyttelse av dyr? tja, vet ikkje eg, men så lenge en slange blir drept på en human måte og sånt, så har eg ingen problem med det. Det er looken eg er ute etter, om den er ekte eller ikkje er ikkje så viktig. Altså så lenge avliving av dyr er gjort ordentlig er eg ingen problem med det. Trur ikkje at om eg kjøper meg en dress at flere slanger blir drept av den grunn. Ja, eg vet at "viss alle tenker sånn så" og bla bla....

5552771[/snapback]

 

er du seriøs eller?

 

Du syns det er greit at dyr skal bøte med livet fordi du er ute etter en look?

 

Hva slags holdning er det? Herregud, voks opp a.

5554093[/snapback]

 

Synes du det er greit at dyr blir avlet opp bare sånn at du skal få en biff? eller skinnjakke? klager du på alle som benytter seg av dyrebaserte produkter? (isåfall, blir du ikke hes i stemmen?? )

Lenke til kommentar

Skjønner ikkje koffor det kommer å sterke reaksjoner på at eg har lyst på en slangeskinnsdress. De fleste utnytter da dyr, om en skal bruke et slitk uttryk. En eter da egg, koteletter, pølser og lignende. Noken bruker pels. Pels har eg heller ingenting i mot så lenge alt blir gjort på en skikkelig måte. Dvs skikkelgie bur, mat og levevilkår for dyrene. Det er lenge sia menneska gjorde seg til enehersker på jorda.

Lenke til kommentar
Skjønner ikkje koffor det kommer å sterke reaksjoner på at eg har lyst på en slangeskinnsdress. De fleste utnytter da dyr, om en skal bruke et slitk uttryk. En eter da egg, koteletter, pølser og lignende. Noken bruker pels. Pels har eg heller ingenting i mot så lenge alt blir gjort på en skikkelig måte. Dvs skikkelgie bur, mat og levevilkår for dyrene. Det er lenge sia menneska gjorde seg til enehersker på jorda.

5555573[/snapback]

 

Jævelig bra sagt.

 

Ned med dyra!

Lenke til kommentar

Er i mine øyne stor forskjell på å bruke dyr som mat for oss mennesker, enn det å avlive dem fordi man har lyst på en type look. Vi har nok av andre stoffer som ikke skader noen som vi kan bruke.

 

Og ja, jeg la merke til det UEKTE, men hvis du hadde lest første posten min, så hadde du sett av jeg ikke skjønte hvordan du kunne vurdere en ekte, og det var der diskusjonen vår begynte ;)

 

MrLee: Jeg spiser ikke så veldig mye biff, og har heller aldri hatt en skinnjakke

Lenke til kommentar

Makan til dobbeltmoral da Porpaganda! De fleste som vil ungå mangelsjukdommer og drit eter kjøtt. Det er sundt og godt, med masse proteiner til muskeloppbygging. Og når du da har drept dyret for at du en sjelden gang skal ta deg en biff på restaurant, ka gjer en så med resten av dyret? Kaster skinnet og alt? Synst holdningene dine minner om "den kvite manns" holdning da dei drept tusenvis av dyr i Amerika. Brukte noke og lot resten ligge igjen. Slakter man en okse eller en slange så synst eg at en bør kunne bruke alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...