KurtM Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvis muslimer reagerer så sykt på noe så lite som dette, så er sannelig ikke toleransen stor. Hadde det vært opp til meg så ville islam og alle muslimer vært utslettet. En slik tro og et slikt syn har vi rett og slett ikke bruk for i vår moderne verden. Det ville blitt det beste for oss alle. Hvis de skal holde på slik i årene fremover VIL det bli gjort noe med det. Vi kan ikke sitte å se på slike tullinger som skal true en hel verden for sin sykelige tro. 5554326[/snapback] Wow! Fantastisk idé! Hva kaller du den? Endlösung der Muslimenfrage? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hva har det med saken å gjøre? Kristne blir krenket, punktum. 5553681[/snapback] Men hvorfor i all verden vil du da fortsette med krenkinger?? Fordi det er sunt å kritisere maktpersoner og maktinstitusjoner, og de skal ikke være hevet over kritikk og satire. Du derimot ser ut til å mene at nå er kristene "ferdig krenket" så nå kan vi gå igang med muslimene. Dette er usaklig og feilaktig. Er du misunnelig fordi de fortsatt har en tro, eller hva gir deg rett til å kreve at alle skal omvendes til ditt livssyn? Dette er usaklig og feilaktig. Hva med å holde seg til saken istedenfor å komme med personangrep? Har du sluppet opp for argumenter? Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hvis muslimer reagerer så sykt på noe så lite som dette, så er sannelig ikke toleransen stor. Hadde det vært opp til meg så ville islam og alle muslimer vært utslettet. En slik tro og et slikt syn har vi rett og slett ikke bruk for i vår moderne verden. Det ville blitt det beste for oss alle. Hvis de skal holde på slik i årene fremover VIL det bli gjort noe med det. Vi kan ikke sitte å se på slike tullinger som skal true en hel verden for sin sykelige tro. 5554326[/snapback] Wow! Fantastisk idé! Hva kaller du den? Endlösung der Muslimenfrage? 5554565[/snapback] Her har vi 3. verdenskrig foran oss. Jeg ser for meg at den blir til nettopp pga muslimer. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 FYI: Advarsler utdelt og innlegg som går langt over streken av hva som tolereres her er slettet. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Er en interessant artikkel lagt ut på VG nå: Syria anklages for Muhammed-opptøyer i Beirut Dette virker ganske urovekkende, og jeg håper vi for en klarhet i de syriske myndigheters opptreden i denne og gårsdagens ambassade-brenninger. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Her har vi 3. verdenskrig foran oss. Jeg ser for meg at den blir til nettopp pga muslimer. Så rett så rett. Om ikke nå, så senere. Neste verdenskrig vil nok desverre ha utgangspunkt i religiøse uoverenstemmelser. Vil jo være for ille om første verdenskrig startet med noen skudd i sarajevo, mens den tredje startet med en side i en avis? Det verste er jo hvis en stat går god for og tillater opptøyer mot våre ambassader og landsmenn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=181849 Takk og lov. Vi skal ha erstatning. Vi finner oss ikke i at Syria ikke klarer å holde internasjonale avtaler. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ja ja, sånn er det. De kan brenne ned og trakke på det norske folk, og vi ska sitte her å se dum ut pga noen dårlige tegninger av en utdater profet. Nei det er krig, de har krenket norge på det groveste men vi er for liten til å forsvare oss. Må vente til onkel sam trykke bildene i en avis, da bryter sikkert helvete for alvor løs. Krig blir det nå vel snart, muslimer gjør jo sitt beste for å fremme hat blant sine egene og blant alle nordmenn og folk i vestlige land. De har nå gjort en bra jobb, for fremmed hatet våkser fort. De har nå en fordel at de er fullstendig hjerne vasket og gjør alt inkludert å ta sitt eget liv bare for å spre mer hat. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 *enda flere innlegg er fjernet. Nå om Bush og flomkatastrofen i USA* Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Møkkaforum! Jeg hadde skrevet en lang post, men ble plutselig logget ut, og alt jeg hadde skrevet forsvant. Her er et lite utsnitt: Min mening om saken: De må gjerne få brenne flagg, men de har gått over streken ved å brenne ambassaden vår. Det er ikke så fordømt vanskelig å unnskylde noen tegninger, men etter å ha sett reaksjonene mener jeg at vi ikke bør unnskylde noe som helst. Er det noen som skal unnskylde noe er det dem! Etter å ha sett reaksjonene mener jeg også at det var riktig å publisere karikaturene. Personlig kommer jeg til å boikotte alt av syriske produkter i butikken, selv om det ikke kan sies å være direkte mange av dem. Jeg postet saken i off topic-delen på et musikkforum, og en syrier svarte på det: Knuð .........look to the left .........yea its syria ..........born and raised and ametalhead and a muslim and believe me u dont want to mess with us and certainly not with our prophet .....norsemen are nothing when it comes to he real war ............we have ahistory of winning losing battles and destroying thousands by the power of hundreds .........press freedom my ass .......if we'd write about ur holocaust u'd jump around fuckin the world ........ if u ever read history about islam u'd see that "unlike christinaty" we didnt force anybody into islam........and those who bombed U.S arent from us cause we have christians and jews among us and we dont kill them now do we ?.........besides who needs ur Lego or lorpaq to stay alive ?? Ikke den skarpeste kniven i skuffen, kanskje? Endret 6. februar 2006 av -Knuð Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Vesten har kjørt et hardkjør mot den muslimske verden de siste 6 årene, som følge av WTC og de påståtte masseødeleggelsesvåpnene til Saddam. Klart at det har gjort mange jævlig sinte og provosert dem. Og når da en liten jypling oppi isødet publiserer en tegning av det de oppfatter som en hellig mann med bomber oppi turbanen sin, så kan man jo forstå at mange lar seg provosere. Om vi ser på Vesten som èn makt, så er det jo som om vi skulle banket og rundjult en stakkar for så le av ham etterpå. (Minner forresten om fangefornedringen i Abu Graib) Kan vi ikke prøve å se denne saken litt isolert kompis? Det blir så mye lettere å trekke konklusjoner når man slipper å se helheten i tingene Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Har bare ett lite spørsmål.. Om de skal få lov å brenne flagget og ambassaden vår.. Hvorfor kan ikke vi da samle ett par tusen og brenne koranen og flaggene deres? Det er for lenge siden erklært krig og det er lite å gjøre med det.. hva med å vise litt motstand før de kommer å bomber oss sønder og sammen? Det med ambassaden er bare en begynnelse. Norge og danmark bør øke sikkerheten drastisk for å unngå terrorangrep som helt sikkert vil settes igang veldig snart. Jeg tipper alle planene har vert klare i flere år og de har nå endelig fått en grunn til å gjennomføre de. Situasjonen er håpløs for øyeblikket og det er veldig lite vi kan gjøre for å få stoppet det. Innen neste måned så er jeg sikker på at minst en bombe har gått av enten i norge eler danmark.. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Har bare ett lite spørsmål.. Om de skal få lov å brenne flagget og ambassaden vår.. Hvorfor kan ikke vi da samle ett par tusen og brenne koranen og flaggene deres? Det er for lenge siden erklært krig og det er lite å gjøre med det.. hva med å vise litt motstand før de kommer å bomber oss sønder og sammen? Det med ambassaden er bare en begynnelse. Norge og danmark bør øke sikkerheten drastisk for å unngå terrorangrep som helt sikkert vil settes igang veldig snart. Jeg tipper alle planene har vert klare i flere år og de har nå endelig fått en grunn til å gjennomføre de. Situasjonen er håpløs for øyeblikket og det er veldig lite vi kan gjøre for å få stoppet det. Innen neste måned så er jeg sikker på at minst en bombe har gått av enten i norge eler danmark.. 5560013[/snapback] viss du brenner Koranen lager du bare mer bråk... ikke synk ned til deres nivå... Endret 6. februar 2006 av DArkwIng Lenke til kommentar
kommando Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvorfor i all verden skal vi begynne å brenne koraner? Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Problemet med kroanen er at det sies at den skal være som den er, alt skal følges slavisk osv... Vi lever nå i 2006 og den boka er ute av dato for lengesiden! Man må skjønne at enkelte ting må oversees. Det har de kristne klar veldig fint i allefall. Neste er vel at en gjeng ekstremsitert sitter i grønland og planlegger et terrormål for denne lille bagatellen og vips så er TG et ypperlig terrormål. 5000 norkse ungdommer under et tak. 5554454[/snapback] Ikke si slikt da!! vart litt nervøs nå skal jo dit Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Om de skal få lov å brenne flagget og ambassaden vår.. Hvorfor kan ikke vi da samle ett par tusen og brenne koranen og flaggene deres? Hvis du ikke allerede er medlem i en nynazistisk organisasjon, er det mange som ivrig rekrutterer om dagen. Gjør et lite søk på google, så kan du sikkert komme i kontakt med noen hyggelige og imøtekommende nasjonalister. Vær imidlertid klar over at du da menger deg med hva folk flest ser på som utskudd og losers. Det er for lenge siden erklært krig og det er lite å gjøre med det.. hva med å vise litt motstand før de kommer å bomber oss sønder og sammen? Hvem er det som har erklært krig? Disse gærningene som brenner ned ambassader har ingen rett til å representere andre enn seg selv. Hva slags motstand er det du snakker om å vise? Det med ambassaden er bare en begynnelse. Norge og danmark bør øke sikkerheten drastisk for å unngå terrorangrep som helt sikkert vil settes igang veldig snart. Dette blir nok også gjort. Men etter min mening blir tilstandene hauset opp av media, for at folk skal kjøpe avisa i morgen også. Skal vedde på at tabloidene har gode dager. Jeg tipper alle planene har vert klare i flere år og de har nå endelig fått en grunn til å gjennomføre de. Det står deg selvsagt fritt å tippe. Jeg tipper at du er helt på jordet her. Situasjonen er håpløs for øyeblikket og det er veldig lite vi kan gjøre for å få stoppet det.Innen neste måned så er jeg sikker på at minst en bombe har gått av enten i norge eler danmark. Og dersom det ikke har skjedd så sier du det samme om en måned? Jeg tror det er en usunn tankegang, som ikke løser noen ting. Det som trengs er snakke med disse folka. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Som jeg nevnte i en annen tråd; Angrep på en norsk ambassade er å betrakte som angrep på norsk jord. Dette er uten tvil en krigserklæring for min del, og bør behandles deretter. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Som jeg nevnte i en annen tråd; Angrep på en norsk ambassade er å betrakte som angrep på norsk jord. Dette er uten tvil en krigserklæring for min del, og bør behandles deretter. 5560173[/snapback] Du har selvfølgelig klart for deg hvem vi skal gå til krig mot også. Det tror jeg ikke det er mange andre som har, med tanke på at disse landene har et mylder av grupperinger. Så blant annet på tv i går at Al-Aqsa brigadene (som ikke er kjent for å være mors beste barn), ikke støttet ambassadebrenningen og utkastelsen av skandinaver og benyttet sjansen til å takke de norske og danske hjelpearbeiderne for "innsatsen de har gjort over ti år". Vil du gå til krig mot disse også? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Snip* For å si det sånn.. Kommer ikke til å fullføre verken flaggbrenning eller koranbrenning. Har faktisk en kompis som kommer fra ett av landene der nede og vi har hatt en del diskusjoner om dette.. Siden de er så religiøse der nede så er det jo det dummeste du kan finne på om du skulle tegne karikaturtegninger av deres "helt" Og jo! Å brenne ned ambassaden vår er en krigserklæring.. ikke noe mer å si på det! og om vi ikke øker sikkerheten i landet så vil det fort skje noe som ikke skulle ha skjedd. Tro meg den som vil. og dere som ikke tror det. vent å se.. jeg tror ihvertfall det kommer til å skje noe snart.. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Om de skal få lov å brenne flagget og ambassaden vår.. Hvorfor kan ikke vi da samle ett par tusen og brenne koranen og flaggene deres? Hvis du ikke allerede er medlem i en nynazistisk organisasjon, er det mange som ivrig rekrutterer om dagen. Gjør et lite søk på google, så kan du sikkert komme i kontakt med noen hyggelige og imøtekommende nasjonalister. Vær imidlertid klar over at du da menger deg med hva folk flest ser på som utskudd og losers. Hvorfor i allverden må man være medlem i en nynazitisk organisasjon for å føle behov for å brenne koranen? Nå skal det jo sies at det ikke hører til vår kultur å brenne ting i prostest, vent litt, hver gang USA gjør noe galt, så er det vel en venstreradikal som absolutt må brenne det amerikanske flagget i protest eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå