LG_91 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ser egentlig ganske greit ut, men ville kanskje ha valgt TT Big Typoon framfor Ninja Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 kasol: jeg går for Sapphire mkortet istedet, så oppgraderer jeg senere istedenfor Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) kasol skrev: Les Asus A8R-MVP før du bestemmer deg for hk 5557474[/snapback] Huff for ett stygt HK :/ trenger seff ikke å bety noe for ytelsen men jeg kjører åpent kabinett så jeg ville aldri vurdert det der.. DFI LanParty ville jeg gått for (har gjordt det og angrer ikke). Vurder DETTE! kabinettet. skulle jeg ha kjøpt nytt kabinett idag hadde jeg gått for det. synd jeg kjøpte ett Ubert Pre-Mod kabiett for få månder siden og nå merker at jeg begynner å komme ut av fjortis tilstanden kansje jeg tilogmed begynner å få ferre skrivefeil hvem vet.. Endret 5. februar 2006 av SWAT dude... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 AMD x2 4400+ ASUS A8N32-SLI Deluxe 7800GTX512MB / X1900XTX Crucial BallistiX 2x1024MB PC4000 2x Samsung Spinpoint 250GB SATA2 Lian Li PC6070 Scand Creative X-Fi Ninja Schyte Zalman VF-700 / Artic Cooling Silencer MIST 500w modulær. + 4 GODE 120mm vifter + en viftestyring Nesten tilsvarende mitt oppsett. Med dette kan du kjøle så mye du bare vil ved å skru opp viftene under spilling etc, eller du kan få det HELT stille idle ved at så å si ALT blir lydløst! Ingen hissige små vifter, bare store, stille, regulerbare vifter. Anbefales! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Daniel, du klarte bare ikke å lese kravene i førsteposten, der står det klart og tydelig at jeg skal ha CM Stacker, ikke noe Lian Li tull(vet det er gode kabbinetter, emn jeg skal, SKAL ha CM STACKER) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Bytt det ut med stacker, whatever, trodde et støydempet burde passet deg bedre, men greit, stacker er fin den. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hva med å gå for denne rammen om du bare skal klokke moderat: OCZ ddr 3200 low latency ram(2048MB) Den er minimalt dyrere og vesentlig bedre timings enn andre 2048 sett. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 SWAT dude... skrev: Huff for ett stygt HK :/ trenger seff ikke å bety noe for ytelsen men jeg kjører åpent kabinett så jeg ville aldri vurdert det der.. DFI LanParty ville jeg gått for (har gjordt det og angrer ikke). Vurder DETTE! kabinettet. skulle jeg ha kjøpt nytt kabinett idag hadde jeg gått for det. synd jeg kjøpte ett Ubert Pre-Mod kabiett for få månder siden og nå merker at jeg begynner å komme ut av fjortis tilstanden Hvem pokker bryr seg om utseende på et hk så lenge det er en overlegen klokker og ganske billig..ikke det at dfi ikke lar seg klokke(de er et av de best om enn kanskje det bedte), men dfi har en del sære ting med seg. Noen liker det andre hater det..jeg er av de som ikke er altfor fornøyd med dfi. Og om du ikke er fjortis så bryr man seg fint lite om hvordan hk og komponenter i pcen ser ut. Det eneste som kan være greit å ha et ok design på er skjerm, kabinett og annet periferiutstyr. Det ser man jo tross alt på. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 DFI er OVERLEGENT klokker.. har MANGE finesser og ser mye kulere ut og mer respektabelt ut enn det kortet der.. Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Ta en titt på bruktmarkede, der kom det nettopp opp en rå pc! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Vil ikke kjøpe brukt.. men det er ei stund til jeg skal bruke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå