EirikLF Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Medions oppdaterte forslag synes jeg virker best Men en CPU kjøler kunne den nok trengt. sleng på en scythe ninja eller noe sånt. Den er skikkelig stillegående, veldig bra ytelse, og klokker nok bra. VIftene i kabinettet byttes ut med stillegående silenx vifter, men du mangler en 8cm. vifte for å få byttet alle. Du kunne bare sløyfet en av de tre 250gb diskene, og kjøpt scythe ninja+ en sånn silenx 12cm. vifte til. Da har du i tillegg en skikkelig god grafikkortkjøler Endret 5. februar 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Eller sleng på en Arctic Cooling Accelero X2 på det kortet.Skal visstnok være en brukbar kjøler med lavt støynivå. Men den har nok ikke kommet hit til lands enda. 5554164[/snapback] Acceleroen var visstnok en flopp. Så om de ikke forandrer desigen på den, så er ikke det mye til kjøler. Mitt forslag: Asus MVP HK 4200+ X1900XT Corsair XMS3200C2 Twinx (2-3-3-6) 2x Hitachi 250GB (i RAID) Hiper 580W modulær / Tagan 530/480 modulær eller 2force Nec 3550 DVD-brenner Valgfritt kabinett (Stacker, som du allerede har lagt til, er et godt valg) Thermalright XP90/XP120 CPU-kjøler Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Hmm, mener jeg så en test av den der den kom brukbart ut. Kjølte litt bedre enn stock, og bråket nesten ingenting. Edit: Her fant jeg en test av den Accelero X2 kjøleren Test av kjøleren Endret 5. februar 2006 av kremt Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Åja, da må jeg bare beklage. Du skjønner, jeg så en tråd om den på xtremesystems, hvor en fyr hadde testet den uten videre suksess. GPU-en hans kom opp i 80C og alt mulig. Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Neineineinei og atter nei. Hvorfor i huleste velger dere å skrive Maxtor og Hitachi disker framfor Samsung og Seagate? Milde moses altså. Kan dere ikke ta litt hensyn iallefall. Både Maxtor og Hitachi bråker som fy. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Neineineinei og atter nei. Hvorfor i huleste velger dere å skrive Maxtor og Hitachi disker framfor Samsung og Seagate?Milde moses altså. Kan dere ikke ta litt hensyn iallefall. Både Maxtor og Hitachi bråker som fy. 5555161[/snapback] Unnskyld meg... Sett denne testen eller? Håper ikke det er i hardwaredelen av forumet du har 6000 poster... Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ville uannsett ikke gått for disse diskene. Har selv dårlig erfaring med både Hitachi og Maxtor disker. Så det så. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ville uannsett ikke gått for disse diskene. Har selv dårlig erfaring med både Hitachi og Maxtor disker. Så det så. 5555208[/snapback] Vel, det har ingen andre. Hvertfall ikke med deres nye modeller, så chill dritkastingen på disse produsentene Ja, Maxtor kan bråke litt, men de lager i gjengjeld de harddiskene med høyest "ytelse". Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Nå har ikke jeg sett så VELDIG mange som har tatt med Hitachi og Maxtor disker i oppsettene sine heller da. Hva kan det skyldes da tro? Men uannsett: Du velger ikke Maxtor og Hitachi hvis du skal ha en støysvak pc. Det tviler på at du heller ville gjort det. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg har en Maxtor 9 serien, og den yter som et uvær. Men ser jo i den testen at den kommer nesten dårligst ut, men det var den i 10 serien. Lenke til kommentar
LG_91 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Syns WD har gode disker jeg. Og kanskje Segate Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Nå har ikke jeg sett så VELDIG mange som har tatt med Hitachi og Maxtor disker i oppsettene sine heller da. Hva kan det skyldes da tro? Men uannsett: Du velger ikke Maxtor og Hitachi hvis du skal ha en støysvak pc. Det tviler på at du heller ville gjort det. 5555278[/snapback] Kan du få det inn i hodet ditt? Hitachi sine N Y E disker er de beste en kan få kjøpt idag... Sry as m8, men sier du at Hitachi sine T7K250 disker er dårlige, er du en dåre. Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Western ville jeg ikke gått for iallefall. De bråker iallefall. På den pc`en jeg muligens kjøper i neste uke eller uka etter blir det 2 Samsung disker. Dette fordi jeg vet hva disse er gode for, og fordi jeg bare har hatt gode erfaringer med dem. Har selv hatt en 20 GB disk inni maskina mi og den funka kjempe bra. Derfor blir det 1x 80 GB og 1x 250 GB Samsung disker nå. Holdt på med en pc med en 200 GB Samsung disk og en 80 GB Maxtor disk her for ikke lenge siden og den Samsung disken hørtes nesten ikke. Den ene Western disken som jeg har i maskina nå bråker så fy. Det samme gjelder forsåvidt Seagaten jeg har inni samme maskin også. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jeg har en seagate 250 s-ata også, ganske fornøyd med den egentlig. Eneste som er litt irriterende med den er tidvise klikkelyder i den. Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Jepp. Samme skjer på harddisken i laptopen jeg har også. Og seff de 2 diskene jeg har i den stasjonære maskina nå. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jeg håper ikke du har flest poster her heller Big SturL, har sett mange poster hvor du har driti deg ut også. Kansje du ikke skal si så mye mener jeg. :!: Det ligger en Zalman kjøler i det oppsettet mitt btw. Endret 5. februar 2006 av Medion Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 rolig nå Medion, det bigsturl sier om Hitachi disker stemmer faktisk, bare til å sjekke ut feks anandtech, tomshardware, storagereview og de andre store sidene, så vil man fort se at Hitachi diskene er de beste diskene overall på markedet per idag. Ikke støyer den så utrolig som noen skal ha det til, og ytelsen ligger oppå nivå sammen med raptoren i de fleste tilfeller. Så værså snill å sjekk litt ut først før dere slenger mer crap rundt Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Mente ikke det om de diskene, men har sett gang på gang hvor han har driti seg ut på andre ting. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Rippa Medion sitt oppsett, og forandre på det. OPPSETTET Er det noe jeg mangler nå? Noe som kan forbredres? Lenke til kommentar
kasol Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Les Asus A8R-MVP før du bestemmer deg for hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå