Gå til innhold

w800i som fjernkontroll til Winamp

Anbefalte innlegg

Hei, leste nettopp en artikkel om å bruke mobilen som fjernkontroll til bl.a Winamp. Syns dette hørtes kjempebra ut men den programvaren som ble omtalt var kun for Nokia telefoner og SE p800.

Fins det noen programvare jeg kan benytte til min w800i? Gjerne link til programvaren :thumbup:

Endret av Lasse Ma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her en en egen Winamp fjernkontroll til K750i/W800i. Det er en .hid fil som du overfører til telefonen din og den blir automatisk lagt til under fjernkontroller i menyen din.

Det letteste er å overføre den fra pc-en til telefonen med blåtann eller IR.

winamp.hid

5559268[/snapback]

fungerer dette på Sony Ericsson w550i også?

Endret av webby1
Lenke til kommentar
Her en en egen Winamp fjernkontroll til K750i/W800i. Det er en .hid fil som du overfører til telefonen din og den blir automatisk lagt til under fjernkontroller i menyen din.

winamp.hid

5559268[/snapback]

Nøyaktig hvor skal jeg plassere filen? Prøvde å legge den på media files\other, fant den på mobilen men kommer ikke at jeg kan installere, kan bare sende den?

Lenke til kommentar

winamp.hid

5559268[/snapback]

Nøyaktig hvor skal jeg plassere filen? Prøvde å legge den på media files\other, fant den på mobilen men kommer ikke at jeg kan installere, kan bare sende den?

5559479[/snapback]

Har ikke prøvd å overføre en .hid fil med kabel så kan ikke svare på det. Ved overføring med IR/blåtann blir den automatisk innstallert etter overførsel. Har du prøvd å innstallere Sony Ericsson PC suite og legge den inn på telefonminnet et sted? Bare en idè.

Lenke til kommentar
Takker for filen, men hvordan konfigurerer jeg denne?

Når jeg starter fjernkontrollen er det kun musepila jeg kan bevege vil telefonen..

5559467[/snapback]

Skjønner ikke helt hva du mener med at det er kun musepila jeg kan bevege vil telefonen?

Du sier at du har innstallert hid fila, så når du starter winamp fjernkontrollen så er det kun musepekeren som beveger seg, mens de andre funskjonene som volum etc fungerer ikke?

Endret av Xpi
Lenke til kommentar

winamp.hid

5559268[/snapback]

fungerer dette på Sony Ericsson w550i også?

5559473[/snapback]

Lenke til kommentar

Har du en W550i er det bare å prøve. Ellers har de nyeste SE mobilene mye tilfelles så det burde ikke være noe problem. Sjekk under underholdnings menyen eller lignende og se om du har fjernkontroller

Edit: skriveleif

Endret av Xpi
Lenke til kommentar

Hvordan får jeg koblet sammen mobilen og PC suite via bluetooth? Når jeg bruker kabelen så aktiverer PC suite seg, men når jeg overfører winamp.hid til telefonminnet så installeres det ikke automatisk og jeg kan ikke installere det etter på heller...

Lenke til kommentar
Takker for filen, men hvordan konfigurerer jeg denne?

Når jeg starter fjernkontrollen er det kun musepila jeg kan bevege vil telefonen..

5559467[/snapback]

Skjønner ikke helt hva du mener med at det er kun musepila jeg kan bevege vil telefonen?

Du sier at du har innstallert hid fila, så når du starter winamp fjernkontrollen så er det kun musepekeren som beveger seg, mens de andre funskjonene som volum etc fungerer ikke?

5559730[/snapback]

Dette stemmer. Muspila beveger seg når jeg bruker navigeringstasten på mobilen, og bildet på mobilen som viser fjernkontrollen ser ut som om den er "grået" ut. Dvs at den ikke ser aktiv ut...

Kjempekjipt hadde vært så konge å kunne bruke mobilen som fjernkontroll. Men kan det være en tjeneste i selve blutoothen som ikke er aktivert? Er jo mange tjenester som er integret i softwaren til selve blutoothen..

Endret av Lasse Ma
Lenke til kommentar
floAt's Mobile Agent har innebygd støtte for Winamp samt en rekke andre program.  Funker med kabel, IR og Bluetooth.

Med det programmet kan du også enkelt overføre filer, synce mail/kontakter/kalender, skrive SMS direkte fra PCen + en haug med andre ting.

5562379[/snapback]

Jeg får det ikke til å virke i det hele tatt! Har lest FAQ, men det er så sykt avansert! Har du en nybegynner guide til hvordan jeg får kontakt med mobilen og programmet?

Jeg får ikke til å finne mobilen via bluetooth med PC suite heller! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg har nå fått mobilen til å virke som fjernkontroll på winamp :w00t:

Takk for hjelpen og programmet :thumbup:

5564090[/snapback]

Hvordan fikk du det til?

Guide? :innocent:

5564104[/snapback]

Eneste som måtte til var att winamp lå fremst som aktivt i skjermbildet. Du fungerte det med en gang :!:

Er det w800i du har? E ikke sikker på om denne softwaren fungerer på annet enn w800i og K750.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...