<Viva> Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Noe er galt med rammen min, men jeg vet ikke hva. I windows oppgavebehandling viser det at pc`en bruker 500 Mb i minne når jeg har slått den på og kommet inn i windows . Før dette begynte, lå rammen på 126 Mb i oppstart og bygget seg oppover etter hvert som jeg kjørte flere programmer. Det høyeste jeg har sett på pc`en min før dette begynte er 446 Mb, det er mens jeg spiller cs. Det er litt merkelig synes jeg, fordi når jeg restarter pc`en, ligger rammen på 126 Mb igjen Endret 4. februar 2006 av <Viva> Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hva som bruker RAM til enhver tid finner du fort ut av. Bare åpne oppgavebehandling, CTRLR+ALT+DEL. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Du har tydeligvis problemer med noe annet og (Hint: Trippelpost). Etter som flere programmer har blitt kjørt, vil mengden ram i bruk øke. Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 ja jeg vet det, men til vanlig når jeg skrur på maskinen står rammen på 128 Mb, noen andre ganger viser det at maskinen bruker 500 mb. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Noe er galt med rammen min, men jeg vet ikke hva. I windows oppgavebehandling viser det at pc`en bruker 500 Mb i minne når jeg har slått den på og kommet inn i windows . Før dette begynte, lå rammen på 126 Mb i oppstart og bygget seg oppover etter hvert som jeg kjørte flere programmer. Det høyeste jeg har sett på pc`en min før dette begynte er 446 Mb, det er mens jeg spiller cs. Det er litt merkelig synes jeg, fordi når jeg restarter pc`en, ligger rammen på 126 Mb igjen 5552148[/snapback] Ja, jeg har også hat dette problemet med min Windows XP Pro i det siste. Men jeg bare deaktiverte noen bakgrunndsprogrammer, slette noe piss og deaktiverte mange unødvendige ting som starter med Windows, og dermed ble det litt bedre. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Noe er galt med rammen min, men jeg vet ikke hva. I windows oppgavebehandling viser det at pc`en bruker 500 Mb i minne når jeg har slått den på og kommet inn i windows . Før dette begynte, lå rammen på 126 Mb i oppstart og bygget seg oppover etter hvert som jeg kjørte flere programmer. Det høyeste jeg har sett på pc`en min før dette begynte er 446 Mb, det er mens jeg spiller cs. Det er litt merkelig synes jeg, fordi når jeg restarter pc`en, ligger rammen på 126 Mb igjen 5552148[/snapback] Ja, jeg har også hat dette problemet med min Windows XP Pro i det siste. Men jeg bare deaktiverte noen bakgrunndsprogrammer, slette noe piss og deaktiverte mange unødvendige ting som starter med Windows, og dermed ble det litt bedre. 5552409[/snapback] Hørtes fornuftig ut. Bruk oppgavebehandling for å finne ut hva som sluker RAM. Enkelt og greit Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg kom faktisk på at før dette begynte instalerte jeg et nytt antivirusprogram....Etter dette har det bare blitt sånn. Kan programmet ha noe med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja.. noen antivirus programmer er nesten et virus i seg selv Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Antivirusprogrammet er av typen Symantec 2005. Noen som har erfaring eller som har hatt det samme problemet med dette programmet før? Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Har jeg aldri hørt om.... hvis du vil ha en som bruker lite systemresurser vil jeg anbefale AVG antivirus... det finner du gratis på nettet... oppdager og fjerner viruset med en gang... Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Antivirusprogrammet er av typen Symantec 2005.Noen som har erfaring eller som har hatt det samme problemet med dette programmet før? 5563270[/snapback] Norton antivirus 2005 sluker mye minne. Byttet til avg selv og trur jeg fikk 70-80 megs mindre bruk av minne av det. Og har enda ikke fått noe virus med avg heller. Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Ja, jeg har hørt om AVG. Ene kompissen min bruker det. Det er vist sant som dere sier, Symantec bruker mye minne. Men hvordan funker AVG, er det avansert? Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 AVG tror jeg er noe av det enkleste som er........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå