Gå til innhold

Litt problemer meg Ram`en

<Viva>

Anbefalte innlegg

Noe er galt med rammen min, men jeg vet ikke hva.

I windows oppgavebehandling viser det at pc`en bruker 500 Mb i minne når jeg har slått den på og kommet inn i windows . Før dette begynte, lå rammen på 126 Mb i oppstart og bygget seg oppover etter hvert som jeg kjørte flere programmer. Det høyeste jeg har sett på pc`en min før dette begynte er 446 Mb, det er mens jeg spiller cs. Det er litt merkelig synes jeg, fordi når jeg restarter pc`en, ligger rammen på 126 Mb igjen :hmm:

Endret av <Viva>
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I windows oppgavebehandling viser det at pc`en bruker 500 Mb i minne når jeg har slått den på og kommet inn i windows . Før dette begynte, lå rammen på 126 Mb i oppstart og bygget seg oppover etter hvert som jeg kjørte flere programmer. Det høyeste jeg har sett på pc`en min før dette begynte er 446 Mb, det er mens jeg spiller cs. Det er litt merkelig synes jeg, fordi når jeg restarter pc`en, ligger rammen på 126 Mb igjen :hmm:

5552148[/snapback]

Ja, jeg har også hat dette problemet med min Windows XP Pro i det siste. Men jeg bare deaktiverte noen bakgrunndsprogrammer, slette noe piss og deaktiverte mange unødvendige ting som starter med Windows, og dermed ble det litt bedre.

Lenke til kommentar

5552148[/snapback]

Ja, jeg har også hat dette problemet med min Windows XP Pro i det siste. Men jeg bare deaktiverte noen bakgrunndsprogrammer, slette noe piss og deaktiverte mange unødvendige ting som starter med Windows, og dermed ble det litt bedre.

5552409[/snapback]

Hørtes fornuftig ut. Bruk oppgavebehandling for å finne ut hva som sluker RAM. Enkelt og greit :thumbup:

Lenke til kommentar
Antivirusprogrammet er av typen Symantec 2005.

Noen som har erfaring eller som har hatt det samme problemet med dette programmet før?  :ermm:

5563270[/snapback]

Norton antivirus 2005 sluker mye minne.

Byttet til avg selv og trur jeg fikk 70-80 megs mindre

bruk av minne av det. Og har enda ikke fått noe virus

med avg heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...