Prytz. Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Har laget dropdownmenus til hjemmesiden til ungdomsbedriften min. De funker flott i IE og FF, men ikke i Opera! Dvs de funker, men de faller bak hovedframen inni bakgrunnsbildet (klapperen). Jeg har brukt koden z-index, som åpenbart fungerer for IE og FF, men ikke Opera.. Noen som vet en kode som kunne funket på Opera og? Kunne også tenkt meg tilbakemeldig på om dere liker dropdownmenuene eller ikke #Link# Håvard Endret 4. februar 2006 av The_Prytzinator Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Nei, jeg har ikke peiling, men det er noe annet jeg vil kommentere. Er det meningen at Alle drop-down-menyene vises på en gang? (Screenshot) Likte siden bedre slik den så ut før. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Nei, jeg har ikke peiling, men det er noe annet jeg vil kommentere. Er det meningen at Alle drop-down-menyene vises på en gang? (Screenshot) Likte siden bedre slik den så ut før. 5552088[/snapback] Nei det er absolutt ikke meningen.. er klar over at hvis man flytter musepekeren kjempefort over de forskjellige menyene, kan de henge litt.. men slik må det bare være.. har gjort rolloff-området ganske stort Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Prøv å anngi postition: absolute; for .menu Vær forberedt på at du kanskje må gjøre om litt mer av koden i tillegg. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Prøv å anngi postition: absolute; for .menuVær forberedt på at du kanskje må gjøre om litt mer av koden i tillegg. 5552654[/snapback] Prøvde det, men funka dårlig. Hva mer må jeg fikse i koden? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Bruker du frames er det strengt tatt umulig å gjøre noe med det uansett i Windows mener jeg, da det kun er Linux systemene som rendrer frames "skikkelig". Løsningen er såpass enkel som å gå bort fra frames. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå