Navaho-Joe Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Tenkte å kjøpe bluetooth, skal i hovedsak brukes til å overføre filer fra mobil (Sony Ericsson K700i) Noen som som kan komme med en anbefaling? Lenke til kommentar
Kubrick Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Selv har jeg denne og er meget fornøyd. Veldig snill pris! Har ingenting å utsette på den! Om jeg ikke tar helt feil så er det ca 40 mb minne på k700i, derfor er det ikke nødvendig med noe raskere. Rekkevidden burde være tilstrekkelig den og. Anbefales! Lenke til kommentar
Navaho-Joe Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Genialt! Du vil få din takk i himmelen! Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Jeg kjøpte min bluetooth sak på Clas Ohlson for 179 Kr Har jo fungert veldig bra hittil, har overført masse bilder fra mobil og til pc da Endret 5. februar 2006 av tintin77 Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det eneste som er kjipt med det er at det går i ca 35kbps! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå