kissaen Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Jeg har en staurgammel Phillips 27" den heter FSQVISION/TXT modellen er PHILLIPS 27CE3590/33B vet ikke så mye mer, men jeg har ett problem, si at jeg ser en film og store deler av bildet er mørkt og d er feks en lys flekk i midten så kommer det lystråler bortover til høyre, ytterst merkelig vil jeg si(si det er flere lyseflekker får du mange stråler fra dem og bortover til høyre, har laget ett eksempel på hvordan ett bilde kan se ut; Se får deg en mørk film, hvor du ser øynene til mange folk noen lommelykter og bildet er helt ødelagt! Håper noen vet hva dette skyldes og hvordan det kan fikses! Takk for all hjelp og besvarelse Her har du manualen; http://www.p4c.philips.com/files/2/27ce359...590_dfu_nor.pdf Endret 4. februar 2006 av kissaen Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det ser ut som du mangler noe styrestrøm til bilderøret. Jeg foreslår at du skrur på TVen, løfter den opp et par centimeter og slipper den ned igjen og ser om det skjer noen endring. Hvis bildet kommer tilbake eller flimrer i et lite øyeblikk er det sannsynligvis en dårlig lodding. Hvis ikke er det sannsynligvis en elektronikkfeil. Denne TVen er nok ikke lønnsom å levere inn til reparasjon, så hvis du ikke kan noe om elektronikk (eventuelt kjenner noen) foreslår jeg at du bare kaster den. Lenke til kommentar
kissaen Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) jepp, jeg skal teste det, takk for all hjelp testet det, åg skjermen flashet hvitt! Bra eller dårlig? Endret 6. februar 2006 av kissaen Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Hvis den bare ble hvit er nok ikke det noe tegn på forbedring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå