amorine Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Noen som vet hvordan? Jeg har lagt til mange kontakter i en gruppe, men når jeg skal sende medlingen til hele gruppa, finner jeg ikke ut hvordan... Kan noen hjelpe meg? Vet noen om det funker? Lenke til kommentar
amorine Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 bump.... er det virkelig ingen som kjenner til dette? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Gå inn i telefonboken din fra menyen, og lag en kontaktliste med utvalgte kontakter. Når sms-en er skrevet ferdig trykker du valg -> sendingsvalg -> send til liste, og velger lista du skal sende til Easy as Dell Lenke til kommentar
amorine Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2006 Høres jo enkelt ut ja. Eneste problemet er at det ikke er noe som heter "send til liste"... Etter at jeg har gått inn på "sendingsvalg" får jeg kun valgene; send til mange, send til e-post og sendingsprofil. Hmm.... Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hmm, det var rart. Send til mange er vel bare å sende til en og en uten å gå inn og ut av telefonboka? Kanskje du skal velge sendingsprofil eller no? Lage din egen, kanskje det er noen valg du må ta Kan hende det har noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå