Complexity Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Av vk1 Elektronikk og Vk1 Elektro? tenkte å søke elektronikk som 1 valg, men har bare 3.07 i snitt.. tror dere det holder? og hvis jeg ikke kommer inn på det men på elektro tror jeg ikke jeg sier ja til plassen, pga jeg liker elektronikk best. noen som vet? mvh. Complexity Edit: leif i topic Endret 4. februar 2006 av complexity Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det spørs fra skole til skole. Her hvor jeg bor, var det mange som kom inn på Elektro GK selvom de hadde rundt 3 i snitt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Det spørs fra skole til skole. Her hvor jeg bor, var det mange som kom inn på Elektro GK selvom de hadde rundt 3 i snitt. 5554947[/snapback] ok. Enn elektronikk da? Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Læreren min sa at snittet for å komme inn på VK1 Elektronikk, VK1 Elektro og Vk1 Auto er rundt 4er dette året. Her på Gand VGS ihvertfall. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Okay, siden jeg går på en av Norges beste skole(sandefjord VGS). Og hvis jeg ikke tar feil nå så kommer de fleste videre på VK1, de trenger bare å ha fullført GK. Søker du på allmenn så kommer du garantert inn. Litt vanskelige studier er vel musikk dans og drama, toppidrett, media og kommunikasjon og liknende. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 ok.. får bare stå på for å forbedre karakterene da. å i det minste bestå gk takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå