Sjefern Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Tok disse for et par år siden og er ganske fornøyd med de. Hva syntes dere? Noe som kan gjøres bedre eller er de bare uinteressante? Syntes dette første er det beste og beholdt det i orginalstørrelse. Endret 4. februar 2006 av Sjefern Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Det var en veldig "fotogen" aften men jeg er ikke helt sikker på om jeg klarte å få det frem på bildene. Endret 4. februar 2006 av Sjefern Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Tror du virkelig at det hjelper å legge ut 18 bilder for at folk skal kommentere? Hvis folk ikke gidder å kommentere ett, da gidder de sikkert å kommentere 18... Skal (litt på trass) kommentere det første, bildet hadde vært mye bedre uten personen. Speilingen av skyene i vannet er bra, men ellers ikke så aller spennende... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Kanskje litt ekstremt å be om kritikk på så mange bilder. Men nå har jeg redigert litt og kalt det en billedserie. Bedre da? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Fjern de som er nesten identiske i d minste... Greier seg med et bilde av hver stemning... Jeg legger ikke ut alle 380bildene jeg tok på fjellturen i går lixom..) Kommer tilbake med kritikken om det er orden i bildene... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Bedre nå? Fjernet en del. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 må si jeg digget bildene dine =) liker virkelig bilder av den typen bra tatt =) Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Tusen takk Diablito2k Det var koselig å høre! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Som friluftsmenneske blir man fort litt drømmende når man ser slike bilder... Åhh som jeg gleder meg til sommer'n igjen... Når det er sagt, så kunne du fortsatt fjernet noen bilder - og bedt om kritikk på bare noen få av dem. Personlig synes jeg 1 - 4 bilder er passe. Blir det flere, blir det fort vanskelig å holde styr på de når man skal prøve å gi konstruktiv kritikk. Prøv å huske det til en annen gang i alle fall... Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Ja det blir for mye på en gang. Men av de du har ute nå synest jeg det du har kalt picture_028 det beste. Nummer 4 fra bunn blir vel det. Fin komp med mye himmel med flotte skyer og flott med horisonen hvor sola så vidt skimtes nede til venstre, og pene refleksjoner. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Skal skjerpe meg neste gang. La først ut det første bildet, men visste egentlig ikke helt om det var det beste. Syntes de er bra alle sammen.... Så da bestemte jeg meg for å bare legge ut alle de jeg syntes var bra. Ikke ofte jeg får til så bra bilder... Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Bilde nr 6 og 7 var fine! Bra! Lenke til kommentar
lithma Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Tror du virkelig at det hjelper å legge ut 18 bilder for at folk skal kommentere? Hvis folk ikke gidder å kommentere ett, da gidder de sikkert å kommentere 18... Dårlig dag idag?? Lenke til kommentar
lithma Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Syns alle bildene var skikkelig flotte. Lenke til kommentar
kaffelars Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Bildene var fine de, spesielt himmelen. Men en fin stemning er alene ikke nok til å skape gode bilder, og kritisk sett så bør personen ikke være "halveis" med i bildet, det er bare irriterende synes jeg. Ha enten eller, ikke midt i mellom. I tillegg ser personen i "feil" rettning på den en bildet (ser ut av bildet i stede for inn i bildet. Ha mest luft i "bevegelsesrettningen" ). Husk også å ALLTID rette opp horisonten på bildene hvis er litt skjeive. Horisonten bør også ligge 1/3 oppe eller nede i bildet ("tredjedelsregelen"). Gleder meg til sommeren når fisken vaker igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå