FaO Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Har akkurat innstallert en ny zalman vifte og etter at den var montart funket ikke pc-en. Vifta går, men ikke noe skjembilde. Ikke noe feil med skjerm e.l. Når pc-en starter får jeg ett pipesignal. 1 langt pip raskt etterfulgt av 2 korte. Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Kamuflasjelampe Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Har akkurat innstallert en ny zalman vifte og etter at den var montart funket ikke pc-en.Vifta går, men ikke noe skjembilde. Ikke noe feil med skjerm e.l. Når pc-en starter får jeg ett pipesignal. 1 langt pip raskt etterfulgt av 2 korte. Noen som vet hva som er feil? 5551516[/snapback] Been there done that. Med min pc var det herpa hovedkort, men ikke ta det for et fasit svar. Lenke til kommentar
poxy Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Har akkurat innstallert en ny zalman vifte og etter at den var montart funket ikke pc-en.Vifta går, men ikke noe skjembilde. Ikke noe feil med skjerm e.l. Når pc-en starter får jeg ett pipesignal. 1 langt pip raskt etterfulgt av 2 korte. Noen som vet hva som er feil? 5551516[/snapback] Been there done that. Med min pc var det herpa hovedkort, men ikke ta det for et fasit svar. 5551559[/snapback] Samme hær,men i mitt tilfelle var det Cpu. De pipesignalene kan gi deg en pekepinn(svar) på hva problemet er,men er desverre ikke inne på dette. Lenke til kommentar
skeletor_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hovedkortet mitt røyk på TG05 etter at jeg skulle skifte cpu-kjøler. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Dette er skikkelig ille greier å bli ute for. Har aldri opplevd det selv, men det kan jo skje. *Grue seg til ny CPU kjøler kommer om et par dager* Lenke til kommentar
FaO Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 fant ut hva d var. D var litt dårlig kontakt mellom hovedkortet og skjermkortet. Måtte bare sette den inn uten at jeg skrudde den fast, den ble litt skjev når jeg skrudde.. (1 long 2short= The mainboard cant conntact to screen) Lenke til kommentar
wilai Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Hoverkorte og CPu min har bytte ca 4 vifte uten problem pass på å ha cpu på en sån "pose" huske ikke hva det hete igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå