Espen F Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 hei hei. hadde problemer med dhcp'n på hjemmenettverket.. og tenkte da å avinnstallere tcp/ip for å få den igang igjen da jeg tenkte at den var synderen. men dette går ikke. har sjekket på flere winXP rundt om kring og på ingen av dette går dette på heller. er det sånn at tcp/ip ikke skal kunne fjernes i winXP? (fant igår en løsning på problemet, men spørsmålet om tcp/ip sitter fortsatt igjen gitt..) så.. har noen av dere peiling? og hvis ikke det går hva skal jeg gjøre, hvordan skal jeg gå frem for da å få den "refresha".. Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 16. september 2002 Forfatter Del Skrevet 16. september 2002 joda.. fikk det til å virke.. måtte bare slå av internett-deling og slå det på igjen.. av en eller annen grunn virka det og maskina delte ut ip som aldri før.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå