Megnus Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Er det noen muligheter for å åpne maskinen sånn enkelt og greit? Skal se på min fars i morgen. For hvist det er mulighet for å åpne den uten å brekke den opp skal det jo gå å skjøpe nye produkter til den.. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg vet ikke ang. åpnemuligheter, skjønner meg ikke helt på slikt. Hadde vært veldig fint om du kunne sett på din fars sin Tusen takk. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 ville ikke brukt penga mine på det, typisk el-kjøp kort Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Vel, nå har jeg allerede det, så ... Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Dette er faktisk en meget bra maskin Ikke noe typisk el-kjøp drit nei Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Du kan nok ikke bytte dette kortet nei. Jeg har også en HP laptop med x600 (nc8230) og syns det funker greit til de fleste spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå