Gå til innhold

Hvordan er dette grafikk-kortet?


loathsome

Anbefalte innlegg

Hei der.

Hvordan er dette grafikk-kortet når det kommer til spill o.l?

Ati Mobility Radeon X600

 

.. og evt. hvordan går det sammen med 3,2 Ghz, Pentium 4 og 1GB RAM?

Hvor mange MB har dette?

Vil det takle de nyeste spillene?

Jeg har absolutt ingen peiling når det kommer til slikt ..

Sjekk forøvrig ut siden: http://www.ati.com/products/MobilityRadeonx600/

 

(Laptop, ja)

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg tror du greier det hvis du ikke har tenkt og spille de helt nyeste spillene, så at det forresten tar Hl2 ganske bra, men ikke prøv og spill farcry :p, det gikk ikke så bra. Til sammenligning så er det like bra som et 9600xt sånn sirka, kanskje litt bedre, men ikke i nærheten av 9800pro.

Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg tilfeldigvis prøvd Far Cry-demoen og F.E.A.R, og begge to kjører knirkefritt (1024/medium), så tror nok du bommer bittelitt her .. ;)

 

Men er interessert i å vite litt om evt. oppgradering på laptoper, er dette mulig? Har absolutt ingen peiling på dette området, så "forgive me for being a n00b" som de sier i Japan =]

Lenke til kommentar

Har akkurat ett sånt kort i min ene HP bærbare, det er absolutt ikke noe gamerkort, men greit til nødbruk en gang i blant, ikke noe særlig til nyere spill, da må du i tilfelle være dårlig vant :!:

 

PS! den native oppløsningen på HP'skjermen min er 1440x900 og det er litt i meste laget for X600'en, og å skru ned oppløsningen mye på en lcd er ikke et alternativ

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar

Hm, "nødbruk" ?

Når jeg spiller F.E.A.R., Far Cry, Most Wanted kjører jeg med medium eller low i 1024x768, og ting ser helt greit ut. Far Cry, f. eks, ser veldig pent ut.

Synes det er meget bra for en laptop, jeg.

 

Uansett, som sagt så lurer jeg på om det er mulighet for å oppgradere til f. eks dette e.l - Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Neida det er ikke nødbruk... Jeg skal si det dette meinhold at mange av de på dette forumet er ikke fornøyd uten å ha det aller beste hele tiden ;) Men jeg må nok skuffe deg å si at det korte er ikke noe å ha i fremtiden nei :( Om det er en enkel sak å bytte skjermkort i en laptop vet jeg faktisk ikke.. Har aldri gjort det før :) Her må noen andre hjelpe menhold og svare !! :)

Lenke til kommentar

Hoho, jeg vet; Har en del "grafikkhore"-venner jeg, men er selv langt i fra det jeg. "Playstation 2 suger, xbox har mye bedre grafikk :):):)"-folk :p

 

Når det kommer til det med "fremtiden" - Hva er det?

Et år? Noen måneder? Fem år?

 

Altså, jeg vil ha svar på det, og om det går an å skifte kort.

Tusen takk, alle sammen!! =]

Lenke til kommentar

Jeg kan desverre ikke svare deg på det med bytte av kort, men jeg kan svare deg på når fremtiden er :p Det første kortet med støtte for Direct X 10 kommer i sommerferien.. Spillene vil da komme litt med støtte for det fram til jul og ta over etter det. Og da er spillene så syke at det blir vanskelig for x600/x700/x800 (x850?) å følge med..

Lenke til kommentar
Hoho, jeg vet; Har en del "grafikkhore"-venner jeg, men er selv langt i fra det jeg. "Playstation 2 suger, xbox har mye bedre grafikk :):):)"-folk :p

 

Når det kommer til det med "fremtiden" - Hva er det?

Et år? Noen måneder? Fem år?

 

Altså, jeg vil ha svar på det, og om det går an å skifte kort.

Tusen takk, alle sammen!! =]

5552414[/snapback]

 

 

kjenner ikke til akkurat pc`en din, men jeg "tror" at det blir vanskelig å bytte skjermkort. I bærbare pc`er så sitter jo komponentene mye nærmere hverandre så det kan desverre bli vanskelig. (Tror ikke at det går i det hele tatt). Men ram har jeg hørt skal kunne byttes. Men som sagt så kjenner ikke jeg til akkurat din pc så det kan hende jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...