egoa Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Jeg vil gjerne skifte/øke mengden minne i min Thoshiba Satelite A10. Problemet er at jeg ikke vet hvilken minnetype jeg trenger, og hvilken maks mengde minne denne pcen støtter. Hvis noen kunne kommet med et eksempel eller to på mulige minnebrikker hadde jeg blitt veldig grad. Jeg legger også med en dxdiag av systemet jeg sitter på: Endret 4. februar 2006 av EGoa Lenke til kommentar
Arnulf Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Må nok ha litt flere data om maskina - se under den og finn ut hvilken A10 modell du har - det finnes ihvertfall 21 forskjellige! Det finnes sikkert en klistrelapp med noe slikt som dette Model: A10-xxxxxxx hvor xxxxx er en tall og / eller bokstavkombinasjon. A. Endret 4. februar 2006 av Arnulf Lenke til kommentar
gxi Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Det enkleste er nok om du skrur av lokket til minnemodulene og leser av hva som står på den som er der fra før. Kan tenke meg til at det er en PC2700 SO-DIMM-brikke. CPU-Z f.eks kan også gi denne informasjonen.. vurder selv hva som er enklest. Lenke til kommentar
egoa Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 SA10-5811 Modelno: PSA10E-OZJ57-NO Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Ifølge kingston kan du ha max 1gb, men står ikke hvilken minne du trenger. Står bare et original nr: KTT3614/256 256MB DDR SODIMM KTT3614/512 512MB DDR SODIMM Gi disse detaljene til en toshiba forhandler så finner han det du trenger. Lenke til kommentar
egoa Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 ok takk for hjelpen Lenke til kommentar
egoa Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Det funka. jeg fikk rette minne. og det hjalp litt på varmen og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå