Dan Hansen Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg liker de webshoppene som bare tar halvparten av det jeg vil gi for ting, og hvis de noensinne skulle gjøre noe feil eller leveransen blir en dag forsinket lar de meg få varen gratis pluss en masse annet dilldall for det tredobbelte av prisen - minst! ... :razz: [ Denne Melding var redigert av: Dan Hansen på 2002-09-16 21:46 ] Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Har ikke så mye til overs for komplett.no, er vanvitig vanskelig og få tilbakemelding når du sender noe i retur... Men http://www.microplex.no er favoritten min. De har så vanvittig mye saker som alle andre ikke har! Og så har jeg hatt bare gode handler der! Lenke til kommentar
nokon Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 http://www.pcutstyr.no er best!! God service, rimlige priser og oversiktlige sider!!! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Jeg er en komplett kar, og en jeg kjenner bestillte akkurat to nettverkskort og en brenner på fredags kveld, og på lørdagsmorgen var den hos posten. Lenke til kommentar
krisfred Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Quote: Den 2002-09-16 17:43, skrev DMPoWer: Quote: Den 2002-09-16 11:10, skrev turbo: jeg liker http://www.norek.no Jeg er helt enig med turbo. Norek har bra service og hyggelige prise Helt enig!! Bakdelen for noe mennesker er at du må ha brukernavn og passord for å handle da! :razz: Lenke til kommentar
CaveDog Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Jeg bestilte en komplett pc(alle varene på lager riktignok) på kvelden, og dagen etter var den på posten, neste dag på mitt lokale postkontor. Så bestilte jeg skjermkort fra psdata, de brukte to dager før posten mottok det. Totalt 5 dager før det lå på mitt postkontor(pga helg) Kortet jeg mottok fra psdata var fysisk ødelagt, det må vel nesten posten påta seg skylden for. Jeg sendte kortet tilbake samme dag, en uke senere hadde de fått det inn påsto de, noe forskuddssending var de ikke interesserte i. DOA skal gå rimelig kjapt. Fikk mailer som ikke svarte med spørsmålene jeg stilte, virket ikke som om de leste hva jeg skrev engang. Sendte nok en 5-6 mailer, mulig jeg ble litt i overkant "masete", men det skulle bare mangle. Tok 16 dager på et skjermkort. (DOA) Generelt sett så er vel de fleste raske til å levere enn bestilt vare, men når det kommer til retur så har de mer enn nok å gjøre på grunn av nisser som sender inn kortene pga lav fps i et spill osv.. Lenke til kommentar
kjeholth Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 komplett er ganske greie. helt ok priser, men kanskje litt surrete hvis du skal no utenom det vanlige. f.eks en gang jeg skulle få rabatt, klarte de seff å la være den rabatten, helt til jeg ringte, maila og maste masse ei ukes tid. da fikk jeg rabatt på neste ting jeg kjøpte der... til vanlig bruker jeg en lokal grossist. kjekt, for det er bare å dra å hente, også kommer regninga i posten noen dager seinere.. microplex er jeg også fornøyd med, bortsett fra at de kanskje har litt høy pris på frakt.. andre som er enige kanskje? en annen ting med webshopper, er at når du returnerer ting, må du jo betale frakt selv. det gjør jo varen mye dyrere :sad: Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Quote: Den 2002-09-16 15:55, skrev Invert:Ikke handle på multicom.noNår jeg skulle handle der bestilte jeg og ventet noen dager så ringte/mailet jeg til dem om at jeg ventet på varene...Da sa de at de hadde glemt å sende dem...J|vli kjipt...Handler bare på komplett.nomen vil gjerne ha alternativer jeg og... Jaha ? Jeg fikk pakkelappen i postkassa på utstyret jeg hadde bestilt 16 timer etterpå. Ikke no rot. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Handler fra flexi-data fordi jeg bor i i bergen, og henter varene hos dem og slipper porto/frakt. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 [*]www.microplex.no [*]www.psdata.no [*]www.komplett.no Dette er min rangering.Bare positive erfaringer, når det kjelder pris/service og reklamasjon. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Min favoritt er Microplex :grin: Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 http://www.psdata.no :grin: Lenke til kommentar
Yahte Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Liker komplett.no jeg.. det er det eneste stedet jeg har handlet.. men i det siste synes jeg det blir mye større konkuranse på pris.. fra bla.a psdata som jeg har bestilt litt fra nå.. "venter fortsatt" Lenke til kommentar
quack Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Komplett er veldig snille og hyggelige før man kjøper noe, men hvis det viser seg at det blir problemer i ettertid blir det Det blei det hos meg i alle fall Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Handler fra flexi-data fordi jeg bor i i bergen, og henter varene hos dem og slipper porto/frakt. Samme her.. Du får jo varene dager etter du bestiller også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå