Juggah Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Hei Bare lurte på hvilke databutikker på nett dere liker best? Har kun erfaring med komplett.no selv.. trenger noen bra alternativer, så post med url! takk Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 jeg liker også komplett men nå i det siste så er jeg veldig misfornøyd med de, jeg liker prisene til psdata.no og flexi-data.no sjekk disse :} Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Komplett.no, Microplex, 3Dfxcool og Multicom har jeg bare positivt å si om. Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 PSdata.no og Databutikken.com er alternativer som er bedre enn komplett =) Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Psdata.no og Databutikken.com ja. Er de eneste webshopper jeg har handla med! Databutikken.com liker jeg personlig best pga god service. :smile: Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 http://www.databutikken.com http://www.flexi-data.no og http://www.psdata.no er mine favoritter... Lenke til kommentar
turbo Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 jeg liker http://www.norek.no Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Utvalget til komplett, prisene til databutikken og servicen til psdata.. Skulle slått seg sammen... Lenke til kommentar
Panazonic Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Har handlet hos komplett, psdata og databutikken. Men har bare hatt ett garrantioppgjør med en av de. Databutikken. Det tok ikke lange tida før jeg fikk tilbakemld fra de om hva som var feil med produktet. fikk alt tilsendt tilbake etter kort tid + et drops!!!! så. Databutikken har et varmt stort + i hjertet mitt :wink: (godt jordbærdrops) Lenke til kommentar
Invert Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Ikke handle på multicom.no Når jeg skulle handle der bestilte jeg og ventet noen dager så ringte/mailet jeg til dem om at jeg ventet på varene... Da sa de at de hadde glemt å sende dem... J|vli kjipt... Handler bare på komplett.no men vil gjerne ha alternativer jeg og... Lenke til kommentar
dale Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Har hatt flere suverene handler med komplett og microplex. Har litt å utsette på netconnection og psdata, men der også veldig god service. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 jeg har det siste året bare handlet på multicom.no .. kun bra ting å si ... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg liker itbutikken.dk veldig bra, men syns at komplett.no har best vareutvalg og best informasjon om produktene. Microplex.no for resten :smile: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Handler hos Flexi-Data. De har det samme utvalget som Komplett (samme leverandør) og ligger alltid litt under Komplett i pris. Er også en fordel for meg som bor i Bergen at jeg kan hente varen i laksevåg. Sparer porto og de er ikke langt unna hvis det er problemer med det man har kjøpt. Databutikken er billig og har et godt utvalg. Komplett har ukestilbud som det alltid er lurt å holde seg oppdatert på. Det finnes mange gode webshopper. Spørsmålet er ikke hvilke man bør velge, men heller hvilke man bør unngå :wink: Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Har prøvd de fleste databutikkene (psdata,komplett,databutikken,quad(1gang),en del andre som ikke er så kjent OG itbutikken. Har enda ikke hatt noen problemer, men de som imponerte meg stort var itbutikken. 4dager tok det fra jeg bestilte til jeg fikk høytallerne mine på døra! Synes det er veldig bra når man tenker på at jeg bor i kalde nord. Besvarte også alle spørsmålene mine fort og godt (andre kjøp som ble utsatt). Men jeg er som de fleste, bytter etter de som har lavest pris (blir ikke millionær som skoleelev :sad: Men det skal mye til for at man skal kunne si, bla bla bla butikken er best men bare en defekt vare,feilsending,krangling om retur osv for å skjelle de huden full! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 generelt sett så e jo alle like då, bortsett frå utvalg og PITTELITT prisforskjell ... service variera vel ut i frå kem på butikken som "ekspedera" deg på hjelp telefon eller noke i den dur... har nemli sett masse folk som seie bra ting om komplett, men og folk som seie berre shit om dei... såå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Quote: Den 2002-09-16 11:10, skrev turbo:jeg liker http://www.norek.no Jeg er helt enig med turbo. Norek har bra service og hyggelige prise Lenke til kommentar
Profeten Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 Jeg har handlet på PSdata, Komplett, Multicom, Microplex, og Viking-Computer :smile: Har ikke vært noe problem med noen av dem, iallfall ikke nevneverdige... Og til dere som handler hos Norek: Skam dere :smile: Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 jeg har handlet på komplett, psdata og, multicom og databutikken, og er godt fornøyd med alle de. Men jeg hadde en garanti-sak fra databutikken som jeg er meeeget fornøyd med, så jeg holder en knapp på dem. De var de beste i pris og service også. Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 16. september 2002 Del Skrevet 16. september 2002 har handlet hos www.databutikken.com, www.quad.no, www.komplett.no, www.amraam.no, www.netconnection.no og www.microplex.no. Har veldig gode erfaringer med alle sammen utenom komplett som en kamerat kjøpte kjøler av (i butikken her i oslo) til en P4 1,7 Williamette socket 478 så solgte de han en kjøler til en socket 423, han dro hjem så i bruksanvisningen og fant ut at den ikke passet, dro ned igjen så sto de f**n meg og nekta for at den ikke passet og dyttet praktisk talt bruksanvisningen opp i fjeset hans hvor det sto om hvilke hull som var til P4, så forsvant de på bakrommet og prøvde, når de så kom tilbake sa de: "Vi må nok desverre gi deg rett." edit: la til urlene :smile: [ Denne Melding var redigert av: Gothiatek på 2002-09-16 21:05 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå