Gå til innhold

Skal kjøpe bærebar men vet ikke hvem?

Shorty86

Anbefalte innlegg

Jeg skal gå til innkjøp av en bærebarpc nå men jeg har lite eller ingen peil på pc jeg vil ha noe som er bra og som holder litt så jeg ikke må bytte den ut etter ett år.

Har tittet litt rundt men skjønner ikke alt jeg har rundt 18000 jeg kan bruke men helst litt mindre.. jeg bruker pc nå til litt spill ser video og har musikk og poker på den men har sett at man kan få tv tuner nå i dem og jeg vil ha det. Vet ikke helt hvor stor skjerm jeg trenger så det er vel det samme nesten. bra batteritid hadde også vært fint

jeg trenger den før neste søndag så for da drar jeg igjen ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skaff deg en med 7800gt(x) eller 6800Ultra ihvertfall, kommer litt annpå hva slags skjerm du skal ha. Den bør holde 1-2 år på spillefronten ihvertfall

Skal du kjøre enkle spill som Civ4 osv holder det med x700 vil jeg tro.

Tvtunerne er i usb og pcmcia , jeg har prøvd en usb tuner før og likte det ikke så veldig.

Vil tro at pcmcia tuneren er mye bedre, men jeg kan ikke love noe :)

For 18000 lapper får du fint en dell 9400 med bra specs 7800Go skjermkort osv..

Den er litt stor, men ellers okey www.hw.no har nettopp testa den.

Endret av chrda
Lenke til kommentar

Hva er behovene dine?

Skal du spille WoW , Battlefield2 osv , pluss nye krevende spill?

skal du ha 15,4" eller 17" skjerm

Skal du ha 2timer batteri tid eller 4+ timer? ( skal du spille krevende spill blir batteritiden rundt 2timer med 7800 skjermkort eller tilsvarende.

Lenke til kommentar

eneste som har tunere innebygd som jeg vet om er 17" maskiner , de har mye ekstra plass i kabinettet, skal du ha tvtuner må du vurdere usb eller pcmcia kort

Den Asusen du linka til er bra den er også 17" men skal du ha 17" vil jeg heller anbefale Dell 9400 , du får mye mer for 18000kr da , ikke tvtuner da men du kan kjøpe ett usb eller pcmcia kort

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309481&cks=PLC

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120167&cks=PRL

Endret av chrda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...