Gå til innhold

Hvordan Installere XP 64 ?

Anbefalte innlegg

Jeg vet jo hvordan men installer det, akkurat som vanlig xp vis du må foramtere pc feks.

Men det jeg lurte på er, jeg har installert xp 64 men når jeg logger inn på den og skal logge inn på pcen (der bruker kontono står) trykker jeg på kontoen min, i det den skal logge på så får jeg en feil mld, og det er noe i denne duren "at windows ikke finner at produktet er registret på noen el noe"

hvertfall den patchen jeg bruker sier at vis dette skjer så er ikke patchen min aktiv el noe!

sorry, dårlig forklarting men vet noen hva jeg må gjøre ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja jeg vet jeg har en version som er cracket, men det er bare det at jeg tror jeg har instalert patchen feil el noe, og lurte på om det var noen andre her som hadde gjort det samme kanskje ?

men jo valgte og laste ned en crack version for og se om jeg er fornøyd og alt funker bra på pcen min før jeg kjøper en ordentligve versonene !

Lenke til kommentar
ja jeg vet jeg har en version som er cracket, men det er bare det at jeg tror jeg har instalert patchen feil el noe, og lurte på om det var noen andre her som hadde gjort det samme kanskje ?

men jo valgte og laste ned en crack version for og se om jeg er fornøyd og alt funker bra på pcen min før jeg kjøper en ordentligve versonene !

5551179[/snapback]

Vi tillater ikke diskusjon vedr. piratkopier her på forumet.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...