Straffa Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 har klokket mitt kort fra standard til 570/590. har ikke byttet ut vifte eller noe gjort noe med kortet. bruker overdrive klokkeprogrammet som er med catalyst. har jeg mere og hente på dette kortet? Lenke til kommentar
BoOt3r Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 ja du har mer og hente:P jeg har et Powercolor X850XT kort og kjører det stabilt på 589/600, dette er samme kortet som X850XT PE bare ikke "overclocked from fab", altså du har MULIGHET for å klokke de samme hastighetene som de med XT PE kort.. det er 1,6ns minne på kortet= 625mhz max.. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Du klarer sikkert mer. Minne er spesifisert til å klare 625mhz (Og det klarer sikkert mer) PS. Jeg ville ikke brukt CCC til klokking. Bruk heller ATI Tool, ATI Tray Tool eller Riva Tuner. Jeg anbefaler Omegadrivers de klokker lengre (I noen tilfeller), du får med ATI Tray Tool, du kan bruke Adaptive Anti Aliaising (Gir mye bedre grafikk), de yter bedre og de bruker ca 100mb mindre Ram enn de orginale. Anbefales på det sterkeste Husk å avinstalere CCC før du instalerer Omegadriverene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå