Gå til innhold

Problemer med Iriver h10?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt min h10 i noen dager og har følgende problemer:

1.Det virker som spillern ikke vil slå seg av?. Når jeg er midt i en sang og trykker på on/off så blir sangen satt på pause og skjermen svart. Den ser ut som den er slått av, men det holder bare med et lett trykk på on/off igjen for å komme tilbake og da er den midt inni i samme sang. Dette skjer uansett om det står wait, the player is shutting down. Når vet jeg om den er av?

2. Fins det ikke noe stopp knapp? Det virker som jeg bare kan pause en sang eller velge en annen sang.

3. Ibalndt virker det som spillern fryser seg fast på en sang, og når jeg da velger en ny sang, spiller den bare den samme sangen omigjen uansett hva jeg velger.

4. Vil oppdatering av firmwire løse noe av dette

5. Noen som har erfaring med Easy h10 programmet

6. Har lest litt på iriver sider, det står noe om at man kan ta ut batteriet og sett det inn igjen flere steder, men hvordan i all verden gjør jeg det?

Endret av Nefertari
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skriver ikke hvilken H10 du har, men på disse sidene (http://www.iriveramerica.com/support/hd/h10.aspx ) kan du velge spilleren din og trykke på knappen "Need help?". Skriver du f.eks. freeze, vil du få flere alternativer. Glimrende hjelpesider!

Selv har jeg en amerikansk H10 20GB som har stoppet helt opp 2 ganger. Jeg kan ikke ta av batteriet, men spilleren har en "reset"-funksjon som har løst mitt problem.

Du finner sikkert også en forklaring på hvordan batteriet tas ut om du har en spiller med avtagbart batteri. Bruksanvisning i pdf-format mener jeg også å ha sett på iRiver USA sine sider. Du vil også finne nyeste firmware på sidene, men vær klar over at det kan være forskjell på amerikanske og europeiske H10. iRiver har også en europeisk og en nordisk supportside (http://www.irivernordic.com/).

Det er riktig at H10 ikke har stoppknapp. Du trykker bare pauseknappen og blar deg fram i menyen til det neste sporet du vil høre og velger det hvis du ikke vil bruke "fram" eller "tilbake" - knappene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...