Gå til innhold

Problem med kjøling eller skjermkort?

Anbefalte innlegg

Har nett installert nytt vannkjølingssystem (zalman reserator 1 plus), som tilsynelatande fungerer bra (ingen lekasje, ok flow). Problemet er at eg etter å ha sett saman systemet igjen, ikkje får starta pc'en. Hovudkortet er eit epox k8 neo2 platinium, og skjermkortet er radeon 9800 pro. Diagnose-lyset bak viser "Bios sign on", men eg ser ingenting, så eg kan ikkje fiksa bios... det er vel rimeleg å tru at hovudkortet og prosessoren er ok, men at det er noko gale med skjermkortet.

Beskjeden som står på skjermen er "check digital input", etter at han fyrst blinka lenge mellom analog og digital. Må eg ha nytt skjermkort, eller er det kjølinga det er noko gale med?

Dessutan så fann eg ut at den store støykjelda var psu-en, så eg treng tips om ein nesten støyfri staumforsynar.

Innspel/erfaringar? (og dersom eg må kasta skjermkortet, tips til nytt og betre til ein pris 1000-2000?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som har peiling? Har ikkje tilgang til eit anna skjermkort, så difor kan eg ikkje seia SIKKERT at det er det som ikkje funkar. Kan jo vera hovudkort eller kjøling og... men er det INGEN som har erfaringar med liknande tilfelle? Ikkje særleg lysten på å svi av 2000 kr på nytt kort for å konstatera at det var hovudkortet/kjølinga som var problemet...

Lenke til kommentar

Joda, det har skjedd meg to ganger og begge gangene så var det hovedkorte som hadde gått. Derfor du burde teste et annet skjermkort.

Skjønner ikke helt hva du mener med "kjølinga det er noko gale med?", at du ikke får bilde på skjermen har nok ingenting med kjølinga å gjøre! Men det kan jo hende du hadde uflaks da du byttet gpu kjøler og kortet tok kvelden.

Endret av Peterkj
Lenke til kommentar

Hadde samme feilmelding jeg og. Trodde det var skjermkortet, var ikke det. Kjøpte nytt hovedkort og fikk nytt hovedkort på garantien. Så da hadde jeg 1 stk skjermkort og hovedkort til overs. Klarte å ødelegge ene skjermkortet og tror faktisk at det andre hovedkortet er ødelagt også. Får ta å bare henge det opp på veggen som pynt. Mine msi k8 blir spist av enten strømforsyningen eller skjermkorta mine.

Nå skal ikke jeg fikle mer i denne boksa på en stund. Er for dyrt.

Forsøk med et annet skjermkort, om dette ikke funker er det nok hovedkortet ditt som er havarert. Kanskje du ødela noe når du tok bakplaten bak på hovedkortet av?

*minner meg om da jeg knakk av halve northbridgen etter å ha glemt at jeg limte fast vannblokken og ikke bare brukte skruer på den :( *

Lykke til. Datatrøbbel er noe dritt.

Lenke til kommentar

Vel,vel, 18 mnd sidan eg bygde pc'en, så eg kjøper kanskje nytt skjermkort og hovudkort no, i og med at systemet må oppdaterast av og til anyway... kan eventuelt oppgradera den 3,5 år gamle maskina til foreldra mine dersom 1 av korta funkar...

Eller har andre nokre revolusjonerande triks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...