Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermkortet ute av drift?

Anbefalte innlegg

Har nett installert nytt vannkjølingssystem (zalman reserator 1 plus), som tilsynelatande fungerer bra (ingen lekasje, ok flow). Problemet er at eg etter å ha sett saman systemet igjen, ikkje får starta pc'en. Hovudkortet er eit epox k8 neo2 platinium, og skjermkortet er radeon 9800 pro. Diagnose-lyset bak viser "Bios sign on", men eg ser ingenting, så eg kan ikkje fiksa bios... det er vel rimeleg å tru at hovudkortet og prosessoren er ok, men at det er noko gale med skjermkortet.

Beskjeden som står på skjermen er "check digital input", etter at han fyrst blinka lenge mellom analog og digital. Må eg ha nytt skjermkort, eller er det kjølinga det er noko gale med?

Dessutan så fann eg ut at den store støykjelda var psu-en, så eg treng tips om ein nesten støyfri staumforsynar.

Innspel/erfaringar? (og dersom eg må kasta skjermkortet, tips til nytt og betre til ein pris 1000-2000?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som har peiling? Har ikkje tilgang til eit anna skjermkort, så difor kan eg ikkje seia SIKKERT at det er det som ikkje funkar. Kan jo vera hovudkort eller kjøling og... men er det INGEN som har erfaringar med liknande tilfelle??

Lenke til kommentar

dette synst eg var dårle at ingen kjem med meiningar..

satt i heile går kveld og prøvde men ikkje noke som hjalp. har resett bios, prøvd me berre ein ram-brikke i kvart spor. brøvd med to ulike skjermkort, tatt opp cpu og sjekka at dn var sett rett nedi, det pip ikkje når eg startar, men skjermen står fortsatt i stand-by modus, prøvd med ulike psu'a, det pip berre når eg tar ut alle ram-brikkene og det skal det gjere.

Ingen som har ei meining som kan hjelpe? er egentli desperat etter å få den til å funke!

Edit: det pipe ikkje om eg tar ut cpu heller.. lurer på om det enten er hovedkortet eller cpu som er feilen?

Endret av Skibbe10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...