Gå til innhold

SE w800i, SE k750i eller Nokia 6230i

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg kommer til å kjøpe ny mobil. Det er lenge siden jeg var godt orientert i markedet, og min nåværende telefon er en Nokia 3310 :blush:

De telefonene jeg har funnet ut at jeg har lyst på er SE w800i, SE k750i eller Nokia 6230i. Det som gjør at jeg brenner litt for 6230i er at jeg er vant til Nokia og regner med at overgangen vil gå brillefint.

Mitt spørsmål dreier seg imidlertid om w800i og k750i. Finnes det noen forskjell mellom disse bortsett fra at w800i leveres med større minnebrikke og bedre mp3-spiller? Utover dette er de like? Dersom jeg ikke kommer til å bruke mobilen som en mp3-spiller så vil vel det naturlige valget bli k750i?

Takk skal dere ha!

:)

Endret av steinar wall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for kjapt svar!

Jeg vet at mange anbefaler k750i. Regner med at det er en svært bra telefon. Mulig at også overgangen går smertefritt. Trenger sikkert bare en liten overgangsfase for å bli vant med det nye systemet.

Jeg lurer imidlertid på hvordan denne er i forhold til w800i? Jeg har tenkt å kjøpe telefon gjennom gsm.no, sponset av Chess, og der koster faktisk w800i omtrent 100,- kr mindre enn k750i. Dette har jeg problemer med å forstå dersom w800i har alt som k750 har + mer. :hmm:

Lenke til kommentar

Hei. Personlig ville jeg kjøpt SE K750i nå. Dette fordi jeg har den selv. Kjempe telefon er det. W800i er nesten samme telefon, bare at W800i leveres med større Minnebrikke også har den sånn Flight Mode funksjon. DVS. at du ikke trenger å ha mobilen på når du spiller mp3 sanger på den.

Lenke til kommentar
Eneste aberet med w800i, er at altmuligknappen over joystikken er omgjort til walkmannknapp, dvs at du må inn i menyer for å få blåtann, wap etc.

5552179[/snapback]

Må bare tilføye at dette stemmer ikke helt, riktig nok er knappen over joystikka omgjort til walkmannknapp, men du bruker joystikka direkte ved å presse den opp, da får du tilgang til altmulig, blåtann, alarm, kalender osv. du kan selv velge vilke snarveier du vil ha her.

W800i er bare å anbefale på det varmeste, en skikkelig råtass av en mobil! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...