thomasb89 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 kjøpte meg netopp en ny disk en western s-ata 320gb problemet er at jeg ikke finner denne i systemet. fra før kjører je 2 stk ide disker så den nye er kun en lagringsdisk.. je har lakt inn sata driverne som fulgte med hk,, noen som har forlag til hva som er feil? noe jeg kan prøve? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Anbefaler deg å ta en titt på "stickyen" under lagringsmedier: SATA guide. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 kjøpte meg netopp en ny disk en western s-ata 320gb problemet er at jeg ikke finner denne i systemet. fra før kjører je 2 stk ide disker så den nye er kun en lagringsdisk.. je har lakt inn sata driverne som fulgte med hk,, noen som har forlag til hva som er feil? noe jeg kan prøve? 5550470[/snapback] Du må formatere harddisken før Windows kan finne den. Høyreklikk på min datamaskin - velg behandle - lagringsplass, og så diskbehandling. Derfra kan du formatere harddisken. Velg hurtig. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Jeg hadde samme problem (tror jeg) også etter at jeg hadde installert drivere. Jeg måtte fikse noe i BIOS instillingene. Husker ikke helt hva jeg gjorde da det er en liten stund siden. Endret 4. februar 2006 av chs89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå