HellboyTP Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Har nettopp skrudd sammen denne PC'en: Asus Mainboard S-939 nForce4 Ultra ATX PCI-E Audio GbLAN SATA Raid Thermaltake TSUNAMI VA3000 Silver Dual USB2 Audio Firewire & Speaker port WO / Power Thermaltake 460W PurePower ATX2.0 PSU Black With Active PFC AMD CPU ATHLON-64 3800+ S-939 2.4GHz 512KB Boxed Asus VGA-Card Radeon X800XL 256MB PCI-E 2xDVI TV-Out V-In Retail WD Harddisk 120.0GB 7200RPM SATA II 3.5" 8MB Alt så ut til å fungere helt glimrende, før jeg startet å legge inn diverse småprogrammer og sånt. Da slo den seg av. Skrudde så på PC'en igjen og lot den stå i 8 timer uten å gjøre noe som helst. Da skjedde ikke noe. Begynte så å overføre musikk fra den bærbare PC'en da den plutselig slo seg av igjen.. Er ikke heeelt konge PC akkurat, så nå skjønner jeg ingenting. Noen som VET eller har tips til hva det kan være? Satt også inn en 512MB Geil RAM-brikke midlertidig frem til jeg får 1GB RAM-brikken fra Kingston til uka. Lenke til kommentar
HellboyTP Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Har også satt inn et Jensen AirLink 54 MBps trådløst kort, men er vel ikke akkurat der feilen ligger...? Lenke til kommentar
poxy Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hvordan er temperatur på Cpu? Lenke til kommentar
HellboyTP Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Ligger på rundt 35.. svinger litt rundt der.. Lenke til kommentar
HellboyTP Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Nå fikk jeg frem feilen.. Må da være noe jeg har koblet... Hadde åpnet på siden og skulle sette på igjen. Da var jeg såvidt borti et par av strømkablene fra poweret (som ikke står koblet i noe sted) og da slo den seg av. Lenke til kommentar
HellboyTP Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Har sjekket alle kabler og flyttet om på diverse, men feilen kom enda en gang. Skjønner veeeeldig lite Lenke til kommentar
RIP Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har også fått problemer med ustabilitet og at når jeg kjører tunge programmer klikker dataen, det skjedde etter jeg slang inn en geil brikke. Hjelper det å reinstallere windows? Lenke til kommentar
HellboyTP Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Har nå hørt flere som ikke er veldig fornøyde med Geil. Har forresten oppgradert Chipset-driverne og BIOS. Håper at dette hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå