Gå til innhold

Ødelagt Skjermkort pga TT Big water

satanjapan

Anbefalte innlegg

Satt meg i dag ned med pc'en min og etter ca 1-2 timer ble det rare farger på skjermen og maskinen låste seg og restartet. jeg skrur opp pc-en og ser at skjermkortet har sånn grønt vann på toppen fra vannkjølinga, ser at vannet kommer fra selve CPU blokken og chipsett kjøleren er også grønn siden vannet har rent igjennom denne og på grafikk kortet.

sånn som jeg ser det er lekkasjen på CPUblokken og ikke i noen av koblingene, og jeg har hadd denne vannkjølinga i over 6 måneder uten problemer og da vil jeg si det at jeg har feil koblet noe er lite sannsynlig.

så hvordan er garanti saker på dette? den er kjøpt hos PSdata vil dem også dekke mitt grafikk kort?

jeg kan legge ut noen bilder senere hvis det er behov for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det samme her..spurte om garanti på gpu siden blokka lakk i "O-Ringen" men fikk ikke noe svar på SPØRSMÅLET mitt..bare returnr på settet :hmm:

sa eg kunne sende inn det gamle skjerm-kortet som bevis (med masse grønt gørr på baksiden av kjernen..men neida PS data lata som dei ikke såg det :!:

Hander ikke hos PS data etter det der..

Fra forbrukerportalen:

" en del tilfeller kan du, i tillegg til de andre kravene du har, også kreve erstatning for tap du lider som følge av mangelen, f.eks. at vaskemaskinen har ødelagt tøyet ditt."

Hos meg var 2 av skruene på blokka løse.....så feilproduksjon er det :)

Off topic:

Burde vært U L O V L I G å selge dette settet på markedet, siden det bare ødelgger pcen til folk og PS data gidder ikke stå ansvarligt for det lille dritten dei selger og håper selsagt på at kunden kjøper nytt skjermkort hos dei. slik at dei tjener mer penger :tease:

:D

Lenke til kommentar

Off topic:

Burde vært U L O V L I G å selge dette settet på markedet, siden det bare ødelgger pcen til folk og PS data gidder ikke stå ansvarligt for det lille dritten dei selger og håper selsagt på at kunden kjøper nytt skjermkort hos dei. slik at dei tjener mer penger :tease:

5556219[/snapback]

Helt enig, det settet er noe dritt. Blokken gjekk lekk med meg og, men skjermkortet

overlevde. Nå er radiatoren og viften det eneste eg har igjen,og som er i bruk. Resten er vekk i boss! PS data burde dekke tapet ditt her, siden det er selve blokken og ikke koblingene som lekker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...