Gå til innhold

Mote - sløseri eller trivselfaktor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker å shoppe. Klær, vesker, smykker og ikke minst sko! :love:

Bryr meg ikke noe om moten, på den måten at jeg følge det som er in.

Men så klart, man blir jo påvirket av hva som er på mote og

blir deretter farget av hva man synes er fint.

Men jeg er absolutt ikke opptatt av merker og sånt.

Jeg kjøper klær og sko jeg synes er fine, ikke avhengig av merke.

For meg er nye sko lykke :D

Lenke til kommentar
Hadde aldri i verden følt meg komfertabel i ei bukse fra H&M eller Cubus :no:

Dette jeg mener blir så feil, er ikke snakk om at klæra er dårlige eller noe, men det faktumet at de blir solgt på cubus mm. Ikke rart ungdom blir mobba for hva de går i med sånne holdninger. Skoleuniform ftw (kanskje mest fordi jeg er ferdig på skolen).

Men jeg er kresen på klæra mine selv, handler hva jeg liker, og trives i, uten å se på pris.

Lenke til kommentar
Handler sjelden klær, og når jeg først kjøper klær går jeg amok på dressmann eller noe sånt. Gidd aldri å handle på overprisete sjapper som

Solid etc.

5550520[/snapback]

Hiver meg på her..

Mote og mote, så lenge klærne er fine, siviliserte og litt kule, er jeg fornøyd. Men jeg er gal etter sko! :dribble::p

Lenke til kommentar

kan godt handle klær på frelses armeen om nødvendig jeg...ingen ser forskjell på om jeg har ei svart t shorte derfra eller fra hennes å mjaurits.... :p

man må trives i sine egene klær... men det er veldig upersonlig stil å gå rundt med moteklær mener nå jeg..."alle" har det liksom, å det er kjipt!!

Lenke til kommentar
Hadde aldri i verden følt meg komfertabel i ei bukse fra H&M eller Cubus :no:

Dette jeg mener blir så feil, er ikke snakk om at klæra er dårlige eller noe, men det faktumet at de blir solgt på cubus mm. Ikke rart ungdom blir mobba for hva de går i med sånne holdninger. Skoleuniform ftw (kanskje mest fordi jeg er ferdig på skolen).

Men jeg er kresen på klæra mine selv, handler hva jeg liker, og trives i, uten å se på pris.

5550768[/snapback]

Vel, om ei bukse fra H&M hadde sett bra ut på meg hadde jeg sikkert vurdert det, men slikt er veldig individuelt. Jeg er utrolig kresen på bukser. Ei dongeribukse til 1700 er deeeeilig å ha på seg, å den varer lenge, og jeg vil helt garantert bruke den MYE. Når alternativet er å kjøpe ei bukse til 400 som sitter sånn noenlunde og blabla som jeg ikke kommer til å bruke noe særlig... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...