arviden Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Heisann. Har et problem... Den eksterne hardisken min er plutselig tom... Det er denne jeg bruker som backup. Windows sier at "Filen eller mappen er skadet og kan ikke leses...." I egenskaper er filsystemet "RAW". Noen som har en god idè på hvordan den kan gjennopprettes, evt et program som kan brukes? Veeeeldig taknemmelig for svar... Mvh Arvid Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 var der ikke et virus som slettet filer 3. januar?? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Fikk det også en gang på min eksterne for et år siden elns. Formatet var også RAW. Måtte til slutt formatere disken :/ Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Fikk selv dette problemet på min eksterne harddisk. Har ikke peil på hvordan det gikk fore seg. Jeg skulle koble til disken på maskina og da vart den plutselig borte. Så måtte jeg formatere den. Da var det mye som gikk bort men nå er den i orden igjen tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå