Gå til innhold

48 grader på harddisk - for mykje?

Anbefalte innlegg

Eg driv akkurat no og tek sikkerhetskopi av harddisken min. I Everest får eg indikasjon på at temperaturen på harddisken er 48º celsius (øvrige temperaturar: CPU 50º, GPU 42º og system 42º). Er dette for mykje? Kor går i grunnen grensa for moderne harddiskar?

Eg har ein Western Digital Caviar SE16 250 GB som er montert i ein 5,25"-brønn med Nexus DiskTwin. Systemet er luftkjølt, med ei vifte i botnen av kabinettet som sugar kald luft inn, og ei i PSU som blæs varm luft ut, forutan vifter på CPU, GPU, chipset og voltregulatorar. Såleis skulle eg no ikkje tru at luftgjennomstrøyminga skulle vere noko problem.

Er det nokon som har nokon tankar om kvifor temperaturen vert såpass høg?

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden det står i signaturen din at alt er overklokket så regner jeg med at det har noe med temperaturer i kabinettet å gjøre..

48 grader er litt høyt ja, grensen kommer vel på ca 55 grader for at moderne harddisker skal fungere optimalt.

Hvor er viften som suger luft inn plassert, framme eller bak?

En vifte pluss den i PSU er litt lite uansett..

Lenke til kommentar
Hvor er viften som suger luft inn plassert, framme eller bak?

En vifte pluss den i PSU er litt lite uansett..

5550168[/snapback]

Vifta sit i botnen av kabinettet (1 stk. 120mm). Kabinettet er av typen Nexus Breeze 500.

No har han teke turen opp til 49º... Held det på slik, kan eg snart steikje speilegg på han... :p

Lenke til kommentar

WD disker er en risikabel ting å kjøpe. Enten er den kald og god, eller så er den alt for varm. Mye tyder på at din er "warm by nature" at du har fått en av de varme WD diskene, slik som meg.. En harddisk bør ikke være over 40*C des høyere temp. på disken, des kortere levetid på disken. Er tempen alt for høy kan den jo kræsje og! Når det er sagt så har jeg 2 gamle WD 80GB disker kjørende i den gamle maskinen, montert oppå hverandre uten noen form for kjøling. Temperaturen er sikkert i overkant av 50*C idle og langt høyere loadtemp. Men de har surret og gått i 4 år..

Lenke til kommentar

Heh... Når du seier det der, så kjem eg i hug at eg hadde to 40 GB WD-diskar i RAID 0 i si tid. Desse var montert oppå kvarandre, slik som det du nemner. Ein dag havarerte den eine av desse diskane, og då eg tok han ut, kunne det nesten sjå ut som han hadde begynt å smelte såvidt på den sida som låg an mot den andre disken...

Kanskje eg heller bør vurdere eit anna merke neste gong... Eventuelt vasskjøling... :)

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...