jes74 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Hei Jeg er på jakt etter en fortrinnsvis Norsk klan som spiller Cod eller COD2. Jeg har spillt COD2 i noen mnd. nå og er sikkert litt over gjennomsnittet når det gjelder dyktighet. Håper at min alder på 32 ikke skremer livet av dere....... Hilsen Jes74 aka CyberSoldier[NOR] Endret 4. februar 2006 av jes74 Lenke til kommentar
nasir91 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 HeiJeg er på jakt etter en fortrinnsvis Norsk klan som spiller Cod eller COD2. Jeg har spillt COD2 i noen mnd. nå og er sikkert litt over gjennomsnittet når det gjelder dyktighet. Håper at min alder på 32 ikke skremer livet av dere....... Hilsen Jes74 aka CyberSoldier[NOR] 5550146[/snapback] www.clanblackevilarmy.moo.no Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Kan sikkert få bli med i vår, er en hel norsk clan med et par på din alder og Jeg ble med i clanen i går, selvom jeg kun har hatt spillet 2 uker Min syke cs aim som fungerer i cod2 og Om du bruker xfire så kan det være lettere å få kontakt med sjefene i clanen min osv der, tror vi har en hjemmeside og, men er ikke sikker. Endret 18. februar 2006 av ZiroN Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Å hva heter så den klanen??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå