d'espresso Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 En venn av meg sa "Jeg kan få til slik at aim'et mitt blir dritt-lite.. Bare en prikk" Dette sier han er et elelr annet man må skrive i Consol'en.. Men hva da? Han sa at han gjorde det i CS:S Men jeg vil tippe at det går i 1.6 også. NB: Det er ikke cheat! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Sist jeg sjekket er det ikke så populært med custom crosshairs Vet ikke om det engang funker i cs jeg. Funker greit nok i DOD, men da passer det mye bedre. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 cl_crosshairsize "small" ...trur det er det minste du kan få til i 1.6. mvh Pantera Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Takk, Pantera. Men kan du si AKKURAT hva jeg skal skrive inn? Prøver å klippe å lime, men funker ikke.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 skriv cl_crosshair small i console, eller trykk på options og bla deg frem til du ser noe med crosshair... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Men da får jeg opp"unknown comand".. kan det ikke bli mindre enn det det blir i Options?? Hjelper dette noe på nøyaktigheten? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 "Aim" er ikke det samme som crosshair. "Aim" betyr "å sikte" og når du "har aim" betyr det at du har god treffsikkerhet. Det din venn sannsynligvis har gjort er å legge inn et custom crosshair noe jeg klart vil se på som cheat. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 "Aim" er ikke det samme som crosshair. "Aim" betyr "å sikte" og når du "har aim" betyr det at du har god treffsikkerhet. Det din venn sannsynligvis har gjort er å legge inn et custom crosshair noe jeg klart vil se på som cheat. 5550878[/snapback] Ok.. Men jeg vet at han mente crosshair (at selve siktet blir mindre). Dette hadde han gjort med å bare skrive inn i konsollen.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Herregud, dette er virkelig patetisk. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Herregud, dette er virkelig patetisk. 5551403[/snapback] Sorry da, viktigper.. Bare synes at det var spennende. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Å få et lite sikte (kortere grønne streker) er mulig men en prikk er cheat. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Å få et lite sikte (kortere grønne streker) er mulig men en prikk er cheat. 5553025[/snapback] Våpenet blir jo ikke mer treffsikkert av mindre sikte da... men noen tror vel det og. Det er jo ikke noe problem å sikte med f.eks small i forhold til medium crosshair... Og i Source kan du få siktet ekstremt lite med cl_crosshairscale 9999, men det funker ikke i 1.6. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Man får lite aim i CS ved å ikke spille vil jeg tro, eller hvis du kapper av deg noen fingre eller lignende Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Man får lite aim i CS ved å ikke spille vil jeg tro, eller hvis du kapper av deg noen fingre eller lignende 5555011[/snapback] Morroklumpen... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Å få et lite sikte (kortere grønne streker) er mulig men en prikk er cheat. 5553025[/snapback] Våpenet blir jo ikke mer treffsikkert av mindre sikte da... 5554671[/snapback] Vet jo det, men siden det ikke er default at det kan gjøres i CS er det en fordel og dermed en cheat. Lenke til kommentar
-Raistlin- Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Man får lite aim i CS ved å ikke spille vil jeg tro, eller hvis du kapper av deg noen fingre eller lignende 5555011[/snapback] Hår på "the llama song" mens du spiller. du blir garantert gal og det fører nok til dårlig aim. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 skriv f-eks : cl_crosshairscale 2000 jo høyere tallet er desto mindre blirr crosshair(aim som du kalte det) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Du kan jo evt. tegne prikk på skjermen med sprittusj elns. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Du kan jo evt. tegne prikk på skjermen med sprittusj elns. 5567596[/snapback] litt verre hvis han har LCD skjerm da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå