V-by Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Over alt hvor jeg beveger meg hører jeg navnet Chuck Norris. Det speretter opp over alt. Hva er det som har gjort han så populær? Jeg har også bare såvidt hørt om han... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Ikke godt å si. Det har kanskje noe med at han stikker trynet sitt opp over alt. I en periode led jeg av den fæle "Chuck Norris-syndromet". Det innebærte at Chuck Norris dukket opp til alle tider på diverse TV-kanaler som jeg ville se på. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Han er jo Walker. Seff er han populær. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Vel , seks ganger ubestridt verdensmester i karate mellomvekt og høyt anerkjent karateinstruktør/lærer sier jo noe om at han fredeles nyter stor populartiet hos amerikanske patrioter (og andre). Kan lese biografien hans her : http://www.chucknorris.com/html/biog.html Endret 4. februar 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Og, han har telt til uendelig TO ganger. Samt at han kan dele på null. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Chuck Norris er kånge. Sjekk ut denne siden. "Chuck Norris does not sleep, he waits" Endret 4. februar 2006 av Gnomenz Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Chuck Norris er en av mine definitive favoritthelter på film. Har sett så og si samtlige filmer han har vært med i. Chuck Norris - gjør det umulige mulig og rødt hår kult! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Pssj, MacGyver gjør alt Chuck Norris kan og mer! Har aldri likt Chuck Norris Endret 4. februar 2006 av Zappza Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Chuck Norris er ikke kul. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Chuck Norris er ikke kul. 5550159[/snapback] Feil, han er kul. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Er han så absolutt ikke. Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 CHuck norris er min helt¨å det kommer han alltid til og være. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Chuck Norris er bare blodharry, og teit. Derfor folk synes det er så morsomt å komme med skikkelig lame'e vitser om han! Vitsene er morsome, men Chuck Norris er ikke. Uff... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Skjønner fortsatt ikke heeelt det Chuck-greiene jeg da. Og jeg synes det har gått litt langt.. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) angels sang out in immaculate chorus down from the heavens descended Chuck Norris who deliver a kick which could shatter bones into the crotch of Indiana Jones who fell over on the ground, writhing in pain as Batman changed back into Bruce Wayne but Chuck saw through his clever disguise and he crushed Batman's head in between his thighs Sånn, nå er den riktig. (Takk, ptv-) Endret 4. februar 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) And angels sang outIn immediate(?) chorus Down from heavens Came Chukc Norris He delivered a kick That could shatter bones Into the crutch Of indiana Jones He fell over on the ground Writhing in pain Just as Batman changed back Into Bruce Wayne But Chuck saw through His clever disquise And crushed Batman's head In between his thighs angels sang out in immaculate chorusdown from the heavens descended Chuck Norris who deliver a kick which could shatter bones into the crotch of Indiana Jones who fell over on the ground, writhing in pain as Batman changed back into Bruce Wayne but Chuck saw through his clever disguise and he crushed Batman's head in between his thighs Endret 4. februar 2006 av ptv- Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Jammen da har jeg lært noe nytt i dag å Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Chuck Norris er kånge. Sjekk ut denne siden. "Chuck Norris does not sleep, he waits" 5549993[/snapback] Det var vel den siden som gjorde han "på moten igjen". Og kanskje de videoene som ble vist på det talkshowet. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Chucky er bare tøff. Han er ninja, og amerikaner, og han har skjegg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Chucky er bare tøff. Han er ninja, og amerikaner, og han har skjegg. 5550525[/snapback] Hey! Ikke glem hatten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå