gogon Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Jeg har satt inn et nytt hovedkort i PC en. Jeg kan ikke få denne til å starte opp. Hovedkortet har en kontakt for tilkobling til kabinett. Denne kontakten har ikke jeg på mitt kabinett. Har dette noe å si? På forhånd takk!! Endret 4. februar 2006 av gogon Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Du får altså ikke noe skjermbilde? Tilkobling til kabinett? Mener du ledningen til knapper og diverse i fronten av pcen? Lenke til kommentar
gogon Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Du får altså ikke noe skjermbilde? Tilkobling til kabinett? Mener du ledningen til knapper og diverse i fronten av pcen? 5551943[/snapback] Nei, jeg mener at hovedkortet har deteksjon på åpen dør. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Du får altså ikke noe skjermbilde? Tilkobling til kabinett? Mener du ledningen til knapper og diverse i fronten av pcen? 5551943[/snapback] Nei, jeg mener at hovedkortet har deteksjon på åpen dør. 5552465[/snapback] Så du mener at pcen ikke vil starte fordi du ikke har koblet til denne funksjonen? Jeg tror heller at det kan ha noe med tilkobling av for eksempel strømledninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå