Gå til innhold

Fått influensa, hva skal jeg gjøre med dagen?

Ustedalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er unormal. Når andre ligger halveis døde i en uke eller to pga influensa, går jeg rundt å småhoster og har rennende nese i tre dager. Irriterendes nok, men har ikke hatt influensa på mange mange år.

Feks på ungdomsskolen var jeg borte 2 timer på 3 år og det var pga tannlege nest siste dagen i niende.

Samme med fadern. Ikke så mange mnd før han har 10 års jubileum for ikke å være borte fra jobb pga sykdom.

Ringenes herre første dagen. Matrix pakka dag 2, 3dje dagen begynner du nok å friskne litt til, så da er det å ta litt dataspilling. 4de dagen er "spredningsfaren" over så da kan du rusle på jobb eller skole.

Lenke til kommentar
Du kommer langt med et sunt kosthold og trening. Jeg har ikke vært vekke-fra-skolen-syk på 4 år nå..

5557250[/snapback]

Hmm. Jeg har ikke spist sunt eller gjort noe annet enn å sitte på ræva i 5 år, og ble så og si aldri sjuk. Nå da jeg begynte å trene, ble jeg sjuk med en gang... :hmm:

Lenke til kommentar

Nå har jeg 39.5 grader i feber, blir sliten av å løfte et glass, brekker meg, hoster ekstremt mye, besvimer nesten når jeg går, klarer ikke å få i meg mat, klarer ikke å fokusere øynene, og føler meg rett å slett jævlig :cry:

Skal til legen nå kl 3. Håper jeg får noe som funker der!

Lenke til kommentar

Jeg har erfaring med at å sitte foran hvilken som helst skjerm (mobil- og gameboyskjermer gjelder bare om det er mørkt i rommet) styrker influensasymptomene. Væfall sånn på meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...