Me04 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hei, jeg lurer på om noen kan si meg et par websadresser der jeg kan laste ned temaer og masse annet. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Skal du ha themes så er zedge.no et greit sted å starte. Programmer kan skaffes på handango.com og my-symbian.com Husk fleste programmer koster. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Nokia har 25% avslag til medlemer frem til 17.februar. Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Har et genrelt spm til installasjon av .sis filer. Når jeg velger å installere til minnekort i Nokia Pc Suite så legges .sis filen på rota på minnekortet. Kan jeg bare slette denne etter installasjonen eller bruker det installerte programmet denne filen på noe vis? Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Etter at du har installert et program så kan du slette .sis filen. Du kan sammenligne med .exe filer i windows Dersom du har installert et program fra det så trenger du ikke lenger .exe filen (Programmene blir installert i under mappen c:\system\apps\*ditt program* dersom det er installert i telefonens minne og e:\system\apps\*ditt program* dersom det er på minnekortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå