frode_20 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Lurer på om denne her kan styre 6 vifter?? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Ja, men kun fire av de kan reguleres trinnløst. De to bryterne du ser er for 5V/12V/av. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Du kan jo bare parallellkoble om du ikke trenger at alle viftene skal ha sin egen hastighet. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Har bestilt samme viftestyring selv, kommer vel på tirsdag eller no, tenker jeg. Er litt spent på hvordan den funker jeg, ja Du kan jo bare parallellkoble to vifter på en kanal, såfremt viftene ikke trekker mer enn 7 Watt tilsammen. Hvis ikke valget mellom 0, 5 og 12 volt er nok for deg, får du nesten parallellkoble den. Lenke til kommentar
iver.no Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 En kompis har den og han er fornyd i denforstann at !han! kan styre sin vifte. ( han har 1 vifte ) på den:P så jeg vil si at den anbefales:P:P Lenke til kommentar
kremt Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Skal installere min i helga nå. Gleder meg Skal koble til hvertfall 2 vifter, og kanskje et sånn blinkende hjerte jeg har liggende her. Håper det funker enda. Skal vel koble dette via bryteren, tenker jeg. Men det fulgte ikke med Zalman casebadge Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Funker fint den der, men merk at festene på sidene er små og skjøre og knekker lett. Det gjorde den på ene siden min. Er sikkert ikke svære jobben å feste det igjen, men alikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå