StIFfmasT Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Hei. Jeg holder på med en casemod, men sitter litt fast. Jeg skal sette inn plexiglass i sidedøren, jeg har alt jeg trenger, eneste jeg mangler er erfaring. Denne listen har jeg: Jeg har fått denne listen. Hvordan setter jeg inn plexiglasset i hulleT? Endret 4. februar 2006 av StIFfmasT Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Hei. Jeg holder på med en casemod, men sitter litt fast. Jeg skal sette inn plexiglass i sidedøren, jeg har alt jeg trenger, eneste jeg mangler er erfaring. Denne listen har jeg: Jeg har fått denne listen. Hvordan setter jeg inn plexiglasset i hulleT? 5549514[/snapback] bare lime det på det,eller skru, med listen utapå, vanskelig og forklare=( bare prøv deg frem;) hva som blir penest, og så limer/skrur du når du har bestemt deg;) Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal feste plexiglasset med listen. Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal feste plexiglasset med listen. 5550748[/snapback] Om eg husker rett så er listen bare for å "pynte" litt på kanten rundt pleksiglasset, den brukest ikkje til å feste glasset. Eg er ikkje 100% sikker så eg kan ta feil. Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 4. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2006 noen tips hvordan jeg skal feste den da? Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 noen tips hvordan jeg skal feste den da? 5551326[/snapback] LIM, eller skrurer Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 Silikon, sikaflex eller no to komponents epoxy Lenke til kommentar
Nudel Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 noen tips hvordan jeg skal feste den da? 5551326[/snapback] Hvis du tenker på lista så skulle den sitte ganske bra fast når du får skrudd eller limt fast vinduet på innsiden, siden vinduet klemmer litt på lista. Jeg hadde en annen, litt tynnere list, og på den tok jeg et par strategisk plasserte dråper med superlim, og litt ekstra akkurat i skjøten, slik at lista ikke skal dette av. Lenke til kommentar
mekkern Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 SIKAFLEX er ordet!! bruk det som lim i kantene..rundt hele..så setter du det inn http://www.maritim.no/ontime_product.asp?d...kparam=sikaflex der kan man få tak i det.. har planer om å bruke det selv..på mitt.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...1entry5567461 håper du lykkes og finner den rette veien must the force be with you Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Bare å kjøpe det på byggmakker o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå